Αθλητισμός

Χάλκινo στο πανελλήνιο σχολικό πρωτάθλημα Taekwondo WT για την «Τόλμη»

Στο πανελλήνιο σχολικό πρωτάθλημα Taekwondo WT που διεξήχθη στο κλειστό γυμναστήριο Σερρών στις 7-8-9 Απριλίου 2025 συμμετείχε και ο αθλητικός σύλλογος «Τόλμη» Κιλκίς με τρεις αθλήτριες:

Παυλίνα Οικονόμου έως 59 κιλά, χάλκινο μετάλλιο

Διονυσία Δεγκιάρη έως 52 κιλά, πέμπτη θέση

Ευτυχία Γιαχασίδου έως 52 κιλά, πέμπτη θέση.

Σημαντικό είναι να τονίσουμε ότι το μετάλλιο μοριοδοτείται για τις Ανώτερες σχολές σύμφωνα με το υπουργείο Παιδείας.

Συγχαρητήρια για την συμμετοχή πάνω απ’ όλα έδωσαν ο πρόεδρος Ιωάννης Ζαμανόπουλος και οι προπονητές Γεώργιος, Σταύρος και Μιλτιάδης Λεμονίδης και εύχονται καλή επιτυχία στις επόμενες διοργανώσεις.

Περισσότερα

Ο Δημήτρης Παυλίδης νικητής στη δισκοβολία στο μίτινγκ της Ιερουσαλήμ με βολή στα 63,14 μέτρα

Εξαιρετική εμφάνιση πραγματοποίησε o κορυφαίος Έλληνας δισκοβόλος Δημήτρης Παυλίδης στο διεθνές μίτινγκ «Grand Slam Jerusalem 2026» κατηγορίας Β, στην Ιερουσαλήμ, κατακτώντας […]

Δείτε ακόμα

Φωτοσχόλιο

Από τη Γιορτή του Παιδιού στη Νέα Ευκαρπία Θεσσαλονίκης