Αθλητισμός

Τιμή και υπερηφάνεια στη γιορτή του ΣΕΓΑΣ με την βράβευση τριών αθλητών του Κιλκίς

Με μια λαμπρή γιορτή στο Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας, παρουσία εκπροσώπων της πολιτικής και αθλητικής ηγεσίας, η διοίκηση του ΣΕΓΑΣ τίμησε την Παρασκευή 21.2.25 τα πρόσωπα και τα σωματεία που ξεχώρισαν το 2024, καθώς και προσωπικότητες με πολυετή προσφορά στον ελληνικό κλασικό αθλητισμό.

Ελάχιστες ώρες προτού αθλητές και αθλήτριες από όλα τα μέρη της χώρας ριχτούν στη μάχη του Πανελληνίου Πρωταθλήματος κλειστού στίβου στο εμβληματικό Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας, η πρόεδρος του ΣΕΓΑΣ, τα μέλη του διοικητικού συμβουλίου της Ομοσπονδίας και οι εκλεκτοί προσκεκλημένοι της γιορτής, χειροκρότησαν τους αστέρες του ελληνικού στίβου που έλαμψαν την περασμένη χρονιά και τους ενθάρρυναν να συνεχίσουν να μας κάνουν υπερήφανους με τις επιδόσεις τους και την αγωνιστικότητά τους.

Ανάμεσα τους τρεις Κιλκισιώτες αθλητές που βραβεύθηκαν για Μετάλλια που κατέκτησαν σε Παγκόσμια Γυμνασιάδα η Βασιλική Σαμολαδά που διακρίθηκε με 5η θέση στο δίσκο και ο Αλέξανδρος Παυλίδης με την κατάκτηση της 3ης θέσης στη Παγκόσμια Γυμνασιάδα του Αίαντα Κιλκίς και ο Απόστολος Τζαμτζής που κατέκτησε την 2η θέση στη σφύρα του Γ.Σ. Μανδρών.

Περισσότερα

Ο Δημήτρης Παυλίδης νικητής στη δισκοβολία στο μίτινγκ της Ιερουσαλήμ με βολή στα 63,14 μέτρα

Εξαιρετική εμφάνιση πραγματοποίησε o κορυφαίος Έλληνας δισκοβόλος Δημήτρης Παυλίδης στο διεθνές μίτινγκ «Grand Slam Jerusalem 2026» κατηγορίας Β, στην Ιερουσαλήμ, κατακτώντας […]

Δείτε ακόμα

Στα χρόνια της… ωρίμανσης

Το θέμα της κυκλοφορίας πολλών βαρέων οχημάτων μέσα από τον κεντρικό δρόμο του Πολυκάστρου την “Μεγάλου Αλεξάνδρου”, το οποίο προσφάτως […]