Αγροτικά

Συνάντηση ΥπΑΑΤ Γ.Γεωργαντά με τη νέα διοίκηση του ΟΠΕΚΕΠΕ

Ο υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, Γιώργος Γεωργαντάς δέχθηκε στο γραφείο του τη νέα διοίκηση του ΟΠΕΚΕΠΕ, η οποία προέκυψε μετά την ολοκλήρωση της προβλεπόμενης διαδικασίας από το ΑΣΕΠ.

Νέος πρόεδρος αναλαμβάνει ο γεωπόνος – μελετητής, Ευάγγελος Σημανδράκος και αντιπρόεδρος ο νομικός, Κυριάκος Μπαμπασίδης.

Ο υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων συναντήθηκε επίσης με τον απερχόμενο πρόεδρο του ΟΠΕΚΕΠΕ, Δημήτρη Μελά, τον οποίο ευχαρίστησε για το έργο που επιτελέσθηκε στον Οργανισμό κατά τη διάρκεια της θητείας του με στόχο την εύρυθμη λειτουργία και την αναβάθμιση των παρεχομένων υπηρεσιών προς τους αγρότες, από τον ΟΠΕΚΕΠΕ.

Περισσότερα

Στο Κιλκίς ο υφυπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, Αθανάσιος Καββαδάς – Το αναπτυξιακό αποτύπωμα του ΥΠΑΑΤ στην περιοχή

Από το υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων εκδόθηκε το ακόλουθο ενημερωτικό δελτίο: «Το Κιλκίς επισκέφθηκε ο υφυπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και […]

Δείτε ακόμα