Αθλητισμός

Πρώτευσε ο Σάββας Παναγιώτης Χνιτίδης στο διασυλλογικό πρωτάθλημα Κ18 στα 800μ

Το Σάββατο 26 Απριλίου 2025 ο Κιλκισιώτης Σάββας Παναγιώτης Χνιτίδης  αθλητής του Ηρακλή Θεσσαλονίκης πήρε μέρος στο διασυλλογικό πρωτάθλημα Κ18 στα 800μ και στην σκυτάλη 4Χ400.
Ο αθλητής του Ηρακλή στα 800μ έδειξε ότι βρίσκεται σε πολύ καλή φόρμα κατέκτησε το χρυσό μετάλλιο κάνοντας μια πολύ δυνατή κούρσα και τερματίζοντας με χρόνο 1:59.51 κατοχύρωσε την πρόκριση του στους Πανελλήνιους αγώνες.
 Στην συνέχεια πήρε μέρος στον  αγώνα 4Χ400 με την ομάδα του Ηρακλή όπου τρέχοντας χωρίς αντίπαλο πέτυχε την πρόκριση στους Πανελλήνιους αγώνες με χρόνο 3:43.85. 
 Συνέχεια έχει τώρα η δεύτερη φάση των σχολικών αγώνων που θα γίνουν στις 30 -04-2025 και ο αθλητής θα εκπροσωπήσει το 2ο Πειραματικό Λύκειο Κιλκίς.
Συμπαραστάτες του στον αγώνα ήταν ο προπονητής του Ιάσωνας Ιωαννίδης οι συμμαθητές του που τον εμψύχωναν καθ’ όλη την διάρκεια του αγώνα και η Φάρμα Κουκάκη που στηρίζει τον αθλητή με αθλητικό εξοπλισμό αλλά και με προϊόντα διατροφής.
Περισσότερα

Ο Δημήτρης Παυλίδης νικητής στη δισκοβολία στο μίτινγκ της Ιερουσαλήμ με βολή στα 63,14 μέτρα

Εξαιρετική εμφάνιση πραγματοποίησε o κορυφαίος Έλληνας δισκοβόλος Δημήτρης Παυλίδης στο διεθνές μίτινγκ «Grand Slam Jerusalem 2026» κατηγορίας Β, στην Ιερουσαλήμ, κατακτώντας […]

Δείτε ακόμα

Φίλοι για πάντα

Λένε ότι όταν περάσουν χρόνια και περάσεις στην σύνταξη σιγά – σιγά όλοι σε λησμονούνε όσο καλός και αν ήσουν […]

Φωτοσχόλιο

Από τη Γιορτή του Παιδιού στη Νέα Ευκαρπία Θεσσαλονίκης