Κοινωνία

Η κοπή βασιλόπιτας του μουσικού πολιτιστικού συλλόγου Αξιούπολης «Αξιον εστί»

Την πρωτοχρονιάτικη βασιλόπιτά του έκοψε ο μουσικός πολιτιστικός σύλλογος Αξιούπολης «Άξιον εστί».

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 23.1.25 στην αίθουσα συνεδριάσεων της κοινότητας Αξιούπολης.

Την βασιλόπιτα ευλόγησε ο πατήρ Ιγνάτιος εφημέριος της Αξιούπολης, ο οποίος ευχήθηκε στα μέλη του συλλόγου καλή επιτυχία.

Την εκδήλωση τίμησε με την παρουσία της η πρόεδρος της κοινότητας Αναστασία (Σούλα) Παπαδοπούλου.

Το φλουρί από την βασιλόπιτα έπεσε στην γενική γραμματέα Στέλλα Αμπράζη και από τα βασιλοπιτάκια στην χορωδό Νόπη Κουταλίδου.

Την βασιλόπιτα έκοψε η πρόεδρος του συλλόγου Στέλλα Σαμαρά.

Το διοικητικό συμβούλιο εύχετε υγεία και πάντα καλότυχες.

Περισσότερα

Εγκαινιάσθηκε το «Κτήμα Αργώ» των «Αργοναυτών» που φιλοδοξεί να αποτελέσει έναν ανοιχτό χώρο πολιτισμού, συνεργασίας και δημιουργίας

Την Κυριακή 7 Ιουνίου 2026, η Ένωση Ποντίων ν. Κιλκίς «Οι Αργοναύτες» πραγματοποίησε με ιδιαίτερη επιτυχία την εκδήλωση εγκαινίων του […]

Δείτε ακόμα