Κιλκισιώτικες κουβεντούλες

Η επαφή του Μπαλάσκα με τα ζώα;

Αιχμές στον αρμόδιο αντιδήμαρχο γιά τη διαχείρηση των αδέσποτων ζώων συντροφιάς Γιώργο Μπαλάσκα και για την μη συμμετοχή του Φιλοζωϊκού Συλλόγου Κιλκίς την πανελλήνια σχολική ημέρα φιλοζωίας στην ενημερωτική πρωτοβουλία του δήμου στο 2ο Πειραματικό Λύκειο Κιλκίς εξέφρασε με ανάρτησή του στην σελίδα του ο σύλλογος στην οποία αναφέρει τα εξής:

«Σαν Φιλοζωϊκός Σύλλογος Κιλκίς χαιρετίζουμε τέτοιες δράσεις του δήμου Κιλκίς.

Αναρωτιόμαστε όμως γιατί δεν έγινε πρόσκληση να συμμετέχουμε και εμείς;

Μιας και όλα τα αδέσποτα σκυλάκια και γατάκια του δήμου, φροντίζονται από το σύλλογο μας και τα μέλη του, καθώς και φιλόζωους πολίτες.

Η δική μας επαφή με τα ζώα είναι καθημερινή.

Η δική σας κύριε Μπαλάσκα;».

Περισσότερα

Στα χρόνια της… ωρίμανσης

Το θέμα της κυκλοφορίας πολλών βαρέων οχημάτων μέσα από τον κεντρικό δρόμο του Πολυκάστρου την “Μεγάλου Αλεξάνδρου”, το οποίο προσφάτως […]

Φίλοι για πάντα

Λένε ότι όταν περάσουν χρόνια και περάσεις στην σύνταξη σιγά – σιγά όλοι σε λησμονούνε όσο καλός και αν ήσουν […]

Δείτε ακόμα