Κοινωνία

Η διοίκηση του νοσοκομείου Κιλκίς αντικρούει τις αιτιάσεις του σωματείου εργαζομένων

Απάντηση στην έγγραφη καταγγελία του σωματείου εργαζομένων, σχετικώς με περιστατικό παραβατικής συμπεριφοράς ασθενούς εις βάρος εργαζομένων στο τμήμα επειγόντων περιστατικών. Δίνει η διοίκηση του νοσοκομείου Κιλκίς.

Στην σχετική ανακοίνωση, την οποία υπογράφει ο διοικητής Ιωάννης Ανδρίτσος, αναφέρονται τα εξής:

«Με αφορμή τα όσα αναφέρει το σωματείο εργαζομένων του γενικού νοσοκομείου Κιλκίς στο από

28-8-223 έγγραφο – καταγγελία του, η διοίκηση του νοσοκομείου, προς άρση κάθε αμφιβολίας και αναστάτωσης διευκρινίζει τα εξής:

Στις 17-7-23, και ώρα 23.30, προσήλθε στο τμήμα επειγόντων περιστατικών του νοσοκομείου ασθενής πάσχουσα από χρόνια νόσο, γνωστή στο ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό από προηγούμενες νοσηλείες σε κλινική του ΓΝ Κιλκίς, η οποία με την συμπεριφορά της προκάλεσε αναστάτωση και απομακρύνθηκε με τη συνδρομή της αστυνομίας.

Αμέσως, το ΓΝ Κιλκίς, στις 18.7.23, ενημέρωσε τις αρμόδιες αρχές, γνωστοποιώντας το περιστατικό, και ήδη έχουν κινηθεί όλες οι νομικές διαδικασίες, για να αντιμετωπισθούν θέματα επιμέλειας και φροντίδας, που αφορούν στην πάσχουσα και να αποτραπεί η εκδήλωση νέων περιστατικών εκ μέρους της.

Όσον αφορά στο περιστατικό που συνέβη στις 21-8-23 στην απογευματινή βάρδια της παθολογικής κλινικής , η διοίκηση του ΓΝ Κιλκίς μετά από έρευνά της στο ΑΤ Κιλκίς διαπίστωσε, ότι δεν κλήθηκε από τους νοσηλευτές της κλινικής η αστυνομία, προκειμένου να συνδράμει, ούτε κλήθηκε ο υπάλληλος φύλαξης, γιά να απομακρύνει το άτομο που φέρεται να διέπραξε πράξεις εξύβρισης σε νοσηλεύτρια .

Το ΓΝ Κιλκίς διαθέτει 24ωρη υπηρεσία φύλαξης, που πληροί όλες τις τεχνικές προδιαγραφές γιά τον έλεγχο του χώρου του νοσοκομείου και του συνόλου των εγκαταστάσεών του σε οκτάωρες βάρδιες, και είναι σε θέση, εφ’ όσον κληθεί από τους εργαζόμενους, να χειριστεί έκτακτα συμβάντα με αποτελεσματικό τρόπο.

Η διοίκηση του ΓΝ Κιλκίς καταδικάζει κάθε πράξη ασέβειας και απαξίωσης του έργου των υγειονομικών, υπενθυμίζοντας προς όλους ότι η ευγένεια είναι μία αμφίδρομη σχέση, που πρέπει να υπάρχει μεταξύ των πολιτών και των λειτουργών της υγείας».

Περισσότερα
Δείτε ακόμα