Κοινωνία

Ευχαριστήριο προς την ιατρική και νοσηλευτική ομάδα της Ορθοπαιδικής κλινικής του νοσοκομείου Κιλκίς

Θα ήθελα να συγχαρώ και να ευχαριστήσω όλη την ιατρική και νοσηλευτική ομάδα της Ορθοπαιδικής κλινικής του Γενικού Νοσοκομείου Κιλκίς που συμμετείχε στο χειρουργείο μου την 31.1.2025 για τον εξαιρετικό επαγγελματισμό και την προσοχή που έδειξαν.

Ένα μεγάλο ευχαριστώ στον διευθυντή της Ορθοπαιδικής κλινικής του Γ.Ν. Κιλκίς κύριο Νικόλαο Μαρκόπουλο που με την επιμέλεια, την άριστη επιστημονική του επάρκεια και την ικανότητα του συνέβαλε στο να πραγματοποιηθεί επιτυχώς η χειρουργική επέμβαση.

Εξ αρχής αισθάνθηκα ασφάλεια και σιγουριά ότι η επέμβαση θα είναι επιτυχής λόγω της εμπειρίας και των δεξιοτήτων του εξαιρετικού αυτού επιστήμονα. Εύχομαι η ομάδα αυτή του Γ.Ν. Κιλκίς να αποτελέσει παράδειγμα για όλους τους νέους γιατρούς.

Με εκτίμηση,

Τριανταφυλλίδου Εύα

Περισσότερα

Εγκαινιάσθηκε το «Κτήμα Αργώ» των «Αργοναυτών» που φιλοδοξεί να αποτελέσει έναν ανοιχτό χώρο πολιτισμού, συνεργασίας και δημιουργίας

Την Κυριακή 7 Ιουνίου 2026, η Ένωση Ποντίων ν. Κιλκίς «Οι Αργοναύτες» πραγματοποίησε με ιδιαίτερη επιτυχία την εκδήλωση εγκαινίων του […]

Δείτε ακόμα