Αγροτικά

Επίσκεψη εργασίας του Γ.Γεωργαντά στον ΟΠΕΚΕΠΕ

Σύσκεψη με τη νέα διοίκηση για τις προτεραιότητες του Οργανισμού

Ο υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, Γιώργος Γεωργαντάς επισκέφθηκε τον ΟΠΕΚΕΠΕ όπου συναντήθηκε με τη νέα διοίκηση του Οργανισμού.

Συζητήθηκαν οι προτεραιότητες της νέας διοίκησης, η πορεία των μεταρρυθμίσεων και εκσυγχρονισμού του ΟΠΕΚΕΠΕ με στόχο πάντα τη διαφάνεια και την καλύτερη και ταχύτερη εξυπηρέτηση των παραγωγών.

Στη σύσκεψη μετείχαν ο Πρόεδρος του ΟΠΕΚΕΠΕ,  Σημανδράκος, ο αντιπρόεδρος, κ. Κυριάκος Μπαμπασίδης και ο Γενικός Διευθυντής, Αντώνης Κοροβέσης.

Ο έτερος αντιπρόεδρος του ΟΠΕΚΕΠΕ, Πέτρος Τζαβέλλας δεν ήταν παρών λόγω νόσησης από κορονοϊό.

Περισσότερα

Στο Κιλκίς ο υφυπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, Αθανάσιος Καββαδάς – Το αναπτυξιακό αποτύπωμα του ΥΠΑΑΤ στην περιοχή

Από το υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων εκδόθηκε το ακόλουθο ενημερωτικό δελτίο: «Το Κιλκίς επισκέφθηκε ο υφυπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και […]

Δείτε ακόμα