Αθλητισμός

Αχτίδα φωτός στο ποδόσφαιρο του νομού Κιλκίς με τεέσσερις νέες ομάδες στο προσκήνιο

Υπάρχει και η ευχάριστη ειδησειογραφία στο ερασιτεχνικό ποδόσφαιρο του νομού Κιλκίς που φέρνει χαμόγελα και ανακούφιση.

Τέσσερις νέες ομάδες βρίσκονται στο προσκήνιο της επικαιρότητας.

Ο Αστέρας Μεγάλης Βρύσης δημιούργησε δεύτερη ομάδα, που θα συμμετάσχει στην Α’ κατηγορία, με πρόεδρο τον Γιώργο Αναστασιάδη και προπονητή τον Γρηγόρη Παπαδόπουλο.

Η Δόξα Καμπάνη επανακάμπτει με θεαματικό τρόπο, έχοντας στον προεδρικό θώκο τον Παναγιώτη Ιωαννίδη και γυναίκα – προπονήτρια την Χριστίνα Ιωαννίδου.

Ο Ολυμπιακός Γαλλικού επανεμφανίζεται δριμύτερος, με τον πρόεδρο Στέργιο Τσελεκίδη και τους διοικητικούς του συνεργάτες να αναζητούν προπονητή και να στελεχώνουν το ρόστερ.

Ο Ήλιος Ηλιολούστου θέλει να έχει μια αξιοπρόσεκτη παρουσία, πορευόμενος με πρόεδρο την Κωνσταντινιά Αγαθαγγελίδου και τον Θεόφιλο Σαββίδη. Προέχει η επιλογή του τεχνικού καθοδηγητή και ο εμπλουτισμός του έμψυχου δυναμικού.

 

 

Περισσότερα
Δείτε ακόμα

Η ηρωική απάντηση της Ψιλής Άμμου: Όταν ο Λοχίας Δημήτρης Καραβασίλης έδωσε μάθημα εθνικής αξιοπρέπειας στα στενά της Μυκάλης

Υπάρχουν σελίδες της σύγχρονης ελληνικής ιστορίας που, αν και δεν περιλαμβάνονται στα σχολικά βιβλία, παραμένουν χαραγμένες με χρυσά γράμματα στη […]