Γενικά

Η Νομαρχιακή Επιτροπή Τ.Ε.Ε. Ν. Κιλκίς για την επέτειο του δυστυχήματος των Τεμπών

Κάθε προσπάθεια απόκρυψης και συγκάλυψης της αλήθειας για την τραγωδία των Τεμπών αποτελεί ασέβεια προς τους νεκρούς. Η επιλογή όλων μας τώρα δεν μπορεί παρά να είναι μία: Όλα στο φως!

Μόνο έτσι θα έχουμε κάνει το ελάχιστο χρέος μας ώστε να μην ξαναζήσουμε ποτέ μια τραγωδία σαν και αυτή.

Σε αυτές τις κρίσιμες στιγμές και στο περιβάλλον που έχει διαμορφωθεί τις τελευταίες μέρες μετά την τραγωδία των Τεμπών είναι απαραίτητη η έγκυρη, επιστημονικά και τεχνικά εμπεριστατωμένη παρέμβαση του ΤΕΕ που ως τεχνικός σύμβουλος του Κράτους θα συμβάλλει στο υψηλότερο επίπεδο, από την πλευρά του, στην πλήρη επιστημονική και τεχνική διερεύνηση, στη διαλεύκανση της τραγωδίας και στην κατάθεση προτάσεων εφαρμογής προηγμένης τεχνογνωσίας για την ασφάλεια των σιδηροδρομικών μεταφορών.

Επειδή δεν μπορούμε να συγχωρήσουμε λογικές που επικαλούνται το ανθρώπινο λάθος για μία τέτοια τραγωδία, ζητάμε να διερευνηθούν τα αίτιά της και η δικαιοσύνη να προχωρήσει άμεσα στην έρευνα και στην απόδοση ευθυνών με τη συμμετοχή ανεξάρτητων πραγματογνωμόνων.

 

Η Νομαρχιακή Επιτροπή Κιλκίς του Τ.Ε.Ε.

  • Συντάσσεται με τη δίκαιη απαίτηση της κοινωνίας για την πλήρη διερεύνηση και άμεση διαλεύκανση της τραγωδίας των Τεμπών.
  • Δηλώνει τη διαθεσιμότητα και την πρόθεσή της να συμβάλει ουσιαστικά, με όλα τα μέσα που διαθέτει, τόσο στη διερεύνηση του δυστυχήματος όσο και στη διαμόρφωση προτάσεων για τη διασφάλιση της ασφάλειας των υποδομών και των μεταφορών στη χώρα.
  • Καλεί τους μηχανικούς να συμμετέχουν στην πανελλαδική απεργία της 28ης Φεβρουαρίου και να συμμετάσχουν στην συγκέντρωση που θα γίνει στις 10.30 το πρωί στην πλατεία Ειρήνης Κιλκίς.

Αντιπροσωπεία της Νομαρχιακής Επιτροπής ΤΕΕ Ν. Κιλκίς θα παραστεί στην κεντρική συγκέντρωση της πόλης του Κιλκίς.

 

Περισσότερα

Στα «γρανάζια» της Κτηματολογικής γραφειοκρατίας μπλοκαρισμένοι δεκάδες ιδιοκτήτες ακινήτων στην περιοχή του Σκρά

Λόγω εκκρεμούς εν αναμονή απόφασης του Κτηματολογίου ότι δεν τα διεκδικεί το Ελληνικό Δημόσιο Στα γρανάζια της γραφειοκρατίας εκκρεμεί το […]

Δείτε ακόμα

Τώρα… «τρέχουμε»!

Πολλά παράπονα ακούμε από κατοίκους της Αξιούπολης σχετικά με καθυστερήσεις στο εκεί ΚΕΠ του δήμου Παιονίας που οφείλονται στην λειτουργία […]

Στα χρόνια της… ωρίμανσης

Το θέμα της κυκλοφορίας πολλών βαρέων οχημάτων μέσα από τον κεντρικό δρόμο του Πολυκάστρου την “Μεγάλου Αλεξάνδρου”, το οποίο προσφάτως […]