Κιλκισιώτικες κουβεντούλες

Εορταστικές «πινελλιές»

Κάθε χρόνο φρόντιζε να αποκτά το δικό του ξεχωριστό «χρώμα» την ημέρα και την δική του εορταστική ατμόσφαιρα την νύχτα, καθ’ όλην την περίοδο των εορτών του Αγίου Δωδεκαημέρου, από το ξεκίνημά της περί τα μέσα Νοεμβρίου έως την ολοκλήρωσή της, ο χώρος μπροστά και απέναντι από το κατάστημά της.

Φέτος, η καλή μας Βασιλική Φαχουρίδου, η… «κατά κόσμον» Βίκη του «καφέ-Στρέττο», προχώρησε… αρκετά «βήματα» παραπέρα, με την ιδέα να «ντυθεί» στα γιορτινά χριστουγεννιάτικά του όλο το τμήμα της οδού Λέκκα, από την 21η Ιουνίου μέχρι το πεζοδρομημένο της Μητροπολίτου Χαρίτωνος (πρώην Χαλκέων).

Και δεν έμεινε στην ιδέα, αλλά την μετουσίωσε σε ένα καλόγουστο νυκτερινό διάκοσμο, που προαναγγέλλει εκφραστικώς την έλευση της περιόδου του Αγίου Δωδεκαήμερα, κάνοντας δηλαδή τους διερχόμενους από το συγκεκριμένο σημείο να αισθανθούν, ότι… έρχονται γιορτές. Αυτήν την φορά ο δήμος ανταποκρίθηκε και στήριξε την πρωτοβουλία της καλής συμπολίτιδος.

Όπως, δηλαδή, οφείλει να πράττει σε κάθε τέτοια περίπτωση με κάθε συμπολίτη, που νοιάζεται κατά τι περισσότερο για την «εικόνα» κοινόχρηστων χώρων είτε κατά τις εορταστικές περιόδους είτε οποιαδήποτε άλλη εποχή.

Περισσότερα

Στα χρόνια της… ωρίμανσης

Το θέμα της κυκλοφορίας πολλών βαρέων οχημάτων μέσα από τον κεντρικό δρόμο του Πολυκάστρου την “Μεγάλου Αλεξάνδρου”, το οποίο προσφάτως […]

Φίλοι για πάντα

Λένε ότι όταν περάσουν χρόνια και περάσεις στην σύνταξη σιγά – σιγά όλοι σε λησμονούνε όσο καλός και αν ήσουν […]

Δείτε ακόμα