Κιλκισιώτικες κουβεντούλες

Είναι καλά

Όχι, δεν «τρέχει» τίποτε με τον συμπαθέστατο Χρήστο Κρητικό γνωστό στους περισσότερους ως Χρηστάρας του Κιλκίς από το Ζαχαράτο.

Απλώς χρειάσθηκε να εισαχθεί στο νοσοκομείο γιά αντιμετωπίσιμο πρόβλημα υγείας και εν συνεχεία να διακομισθεί γιά λίγο σε ίδρυμα στο Νέο Ρύσιο Θεσσαλονίκης, χωρίς κάτι το σοβαρό.

Φήμες, που κυκλοφόρησαν με αναφορές σε δυσάρεστο γεγονός, απλώς είναι ανυπόστατες.

Μπράβο στις κυρίες της υπηρεσίας “Βοήθεια στο Σπίτι” του δήμου Κιλκίς την κοινωνική λειτουργό Αντωνία Παπαδοπούλου και την ψυχολόγο της υπηρεσίας Έλλη Φρεγγίδου, που βοήθησαν τον συμπολίτη μας με τις γραφειοκρατικές και υγειονομικές διαδικασίες για να φιλοξενηθεί στο οικοτροφείο της Θεσσαλονίκης.

Ένα μεγάλο ευχαριστώ στους εθελοντές της πόλης για την σημαντική βοήθεια που δίνουν σε ανθρώπους που έχουν ανάγκη.

Ο Χρηστάρας είναι καλά.

Περισσότερα

«Περί πρωτοκόλου ο λόγος»

Πανταχού παρόν στο Κιλκίς ο υποψήφιος περιφερειάρχης Κ.Μακεδονίας και πρώην υφυπουργός Εσωτερικών, αρμόδιος για θέματα Μακεδονίας – Θράκης και βουλευτής […]

Εύλογο ερώτημα

Τα της στατικής ανεπάρκειας του κτιρίου όπου στεγάζονταν μέχρι πρόσφατα το ΚΑΠΗ Γουμένισσας ήταν γνωστά στον δήμο Παιονίας από την […]

Δείτε ακόμα