Κιλκισιώτικες κουβεντούλες

Δεύτερη θητεία

Τέτοια εποχή πριν από πέντε χρόνια ανακοίνωνει την πρόθεση του να διεκδικήσει την δημαρχία στον δήμο Παιονίας ο Χρήστος Γκουντενούδης.

Την ίδια περίοδο “κλειδώνει” από ότι φαίνεται η επιλογή του να διεκδικήσει και δεύτερη θητεία στον δημαρχειακό θώκο.

Μόνον που αυτή την φορά τα δεδομένα θα είναι πολύ διαφορετικά.

Και τούτο διότι τότε έθετε υποψηφιότητα για δήμαρχος έχοντας στα “πανιά” του, τον αέρα του αντιπεριφερειάρχη και τώρα την φθορά της εξουσίας.

Βέβαια λόγω “Κλεισθένη” ίσως στις επόμενες εκλογές να χρειάζονται λιγότερα “μποφώρια” στα “πανιά” της εκλογής.

Ιδωμεν;

Περισσότερα

Τώρα… «τρέχουμε»!

Πολλά παράπονα ακούμε από κατοίκους της Αξιούπολης σχετικά με καθυστερήσεις στο εκεί ΚΕΠ του δήμου Παιονίας που οφείλονται στην λειτουργία […]

Στα χρόνια της… ωρίμανσης

Το θέμα της κυκλοφορίας πολλών βαρέων οχημάτων μέσα από τον κεντρικό δρόμο του Πολυκάστρου την “Μεγάλου Αλεξάνδρου”, το οποίο προσφάτως […]

Δείτε ακόμα