Κιλκισιώτικες κουβεντούλες

Ο «ιός» της …μη χρηματοδότησης

Μετά τις πλατείες της Αξιούπολης ο «ιός» της μη χρηματοδότησης «κτύπησε» και το έργο της ανακατασκευής της παλαιάς κερκίδας και κατασκευής του κλειστού προπονητηρίου του δημοτικού σταδίου του Κιλκίς.

Μία πρακτική που τείνει να λάβει χαρακτηριστικά «επιδημίας» όχι μόνον σε τοπικό αλλά και σε εθνικό επίπεδο, απ’ ό,τι πληροφορούμεθα, με πάρα πολλά έργα.

Το ανησυχητικό της υποθέσεως είναι, ότι επειδή «νοσεί» η χρηματοδότηση και ο «ασθενής» (τα έργα) είναι σε «καταστολή», τις συνέπειες της «ασθένειας» τις πληρώνουν οι συνοδοί (απλοί πολίτες) των «ασθενών», καθώς είναι αυτοί, που «πληρώνουν την νύφη» (δεν χρησιμοποιούν τις υποδομές) από το γεγονός ότι δεν «αναρρώνει» ο ασθενής!

Περισσότερα

«Περί πρωτοκόλου ο λόγος»

Πανταχού παρόν στο Κιλκίς ο υποψήφιος περιφερειάρχης Κ.Μακεδονίας και πρώην υφυπουργός Εσωτερικών, αρμόδιος για θέματα Μακεδονίας – Θράκης και βουλευτής […]

Εύλογο ερώτημα

Τα της στατικής ανεπάρκειας του κτιρίου όπου στεγάζονταν μέχρι πρόσφατα το ΚΑΠΗ Γουμένισσας ήταν γνωστά στον δήμο Παιονίας από την […]

Δείτε ακόμα