Κιλκισιώτικες κουβεντούλες

Xωρίς πινακίδες κυκλοφορίας

Το τελευταίο διάστημα παρατηρείται στην ύπαιθρο του νομού το φαινόμενο να κυκλοφορούν ολοένα και πιο συχνά οχήματα χωρίς πινακίδες κυκλοφορίας και χωρίς ασφαλιστήρια έγγραφα.

Εφίσταται η προσοχή όσων τα χρησιμοποιούν αλλά και των αρμοδίων αρχών.

Διότι, ναι μεν κρίση, ναι μεν κατανόηση για τις δυσμενείς επιπτώσεις της σε πολύ κόσμο, πλην όμως μια φορά να γίνει μια “στραβή”, η ζημιά για τους χρήστες των οχημάτων θα είναι από εμφανώς μέχρι απείρως πολλαπλάσια, ενώ και η ευθύνη των αρμοδίων αρχών για την μη προληπτική εφαρμογή του γράμματος του νομού ασφαλώς πολύ μεγαλύτερη.

Ας το ξανασκεφτούν, λοιπόν, πιο ψύχραιμα και σφαιρικά οι πολίτες το θέμα της οδήγησης οχήματος χωρίς πινακίδες κυκλοφορίας και ασφαλιστήρια έγγραφα και ας αναλάβει πρωτοβουλίες η τοπική διοίκηση (περιφερειακή ενότητα, δήμοι) για κατάλληλες παρεμβάσεις, στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων της, ώστε να αποτραπεί το ενδεχόμενο να ανακύψουν σοβαρότερα προβλήματα από την κατά προαναφερθέντα κίνηση οχημάτων.

Περισσότερα

Στα χρόνια της… ωρίμανσης

Το θέμα της κυκλοφορίας πολλών βαρέων οχημάτων μέσα από τον κεντρικό δρόμο του Πολυκάστρου την “Μεγάλου Αλεξάνδρου”, το οποίο προσφάτως […]

Φίλοι για πάντα

Λένε ότι όταν περάσουν χρόνια και περάσεις στην σύνταξη σιγά – σιγά όλοι σε λησμονούνε όσο καλός και αν ήσουν […]

Δείτε ακόμα