Κιλκισιώτικες κουβεντούλες

Μια… “δική” μας πόλη

Την όμορφη θρακική πόλη της Ξάνθης επισκέφθηκαν προσφάτως παρέα, εξ όσων μάθαμε, ο δήμαρχος Κιλκίς Δημήτρης Σισμανίδης και η αντιδήμαρχος καθαριότητας Κατερίνα Γιαννακούλα-Ζιούτα.

Φαίνεται, ότι η πόλη της Ξάνθης αποτελεί για διαφόρους λόγους και αιτίες… πόλο έλξης για πολλούς δημοτικούς συμβούλους του Κιλκίς, καθώς, πλην των ως άνω την επισκέπτονται συχνά η Αναστασία Ανανιάδου (“πριγκήπισσα” του προηγούμενου καρναβαλιού της) ο Νίκος Στανημερόπουλος και ο Λάζαρος Παζαρτζικλής.

Τώρα αν αναλογισθούμε, ότι στην περιφερειακή ενότητα της Ξάνθης την θέση του αντιπεριφερειάρχη κατέχει ο Κιλκσιώτης Κώστας Ζαγναφέρης κατανοείτε, πιστεύουμε, γιατί η Ξάνθη θεωρείται “δική μας” πόλη.

Περισσότερα

Φωτοσχόλιο

Από το περίβολο του λόφου των Ηρώον της Μάχης του Κιλκίς

Διπλή «σφαλιάρα»

Δεν πρόλαβε να στεγνώσει το μελάνι από το συγχαρητήριο που απεύθυνε στους εκπαιδευτικούς της ΔΑΚΕ Π.Ε. Κιλκίς για την μεγάλη […]

«Λεκιασμένη»… επικράτηση!

Μπορεί η συνδικαλιστική παράταξη της ΔΑΚΕ (προσκείμενη στην Ν.Δ.) να ήταν η νικήτρια στις πρόσφατες εκλογές του συλλόγου εκπαιδευτικών της […]

Δείτε ακόμα