Αθλητισμός

«Χάλκινος» ο Μ.Αθανασιάδης στο πανελλήνιο πρωτάθλημα κικ-μπόξιν

Διεξήχθησαν το Σαββατοκύριακο 24 και 25-11-18, στην ολυμπιακή αίθουσα Άνω Λιοσίων Αθηνών, οι αγώνες των πανελληνίων πρωταθλημάτων κικ-μπόξιν εφήβων-νεανίδων και παίδων-κορασίδων.

Σ΄αυτούς έλαβε μέρος η Τόλμη Κιλκίς με δύο αθλητές και μιάν αθλήτρια.

Την καλύτερη παρουσία είχε ο Μελέτιος Αθανασιάδης, που κατέκτησε το χάλκινο μετάλλιο στο ελαφρό λάκτισμα και την ελαφρά επαφή της κατηγορίας 69 κιλών εφήβων.

Ο Κωνσταντίνος Παπαδόπουλος, στα ίδια αγωνίσματα της κατηγορίας 63 κιλών εφήβων, και η Δέσποινα Χατσικίδου, επίσης στα ίδια αγωνίσματα της κατηγορίας +70 κιλών νεανίδων πραγματοποίησαν αξιόλογες εμφανίσεις αλλά δεν κατάφεραν να προκριθούν στην τετράδα διεκδίκησης των μεταλλίων.

Και τα τρία στελέχη της Τόλμης έδειξαν, ότι βρίσκονται σε πολύ καλό «δρόμο», με αγωνιστική και τεχνική κατάρτιση αλλά και μαχητικό πνεύμα που «συνηγορούν» σε μελλοντική αναβάθμιση του αγωνιστικού επιπέδου και καταξίωση.

Με την εκτίμηση αυτή συμφωνούν οι προπονητές Γιώργος, Σταύρος και Μιλτιάδης Λεμονίδης και ο πρόεδρος της Τόλμης Παύλος Κουραλίδης, που εξέφρασαν την ικανοποίησή τους για την συνολική «εικόνα» των τριών στελεχών κικ-μπόξιν του συλλόγου, που αγωνίσθηκαν στα προαναφερθέντα πανελλήνια πρωταθλήματα.

Περισσότερα

Ο Δημήτρης Παυλίδης νικητής στη δισκοβολία στο μίτινγκ της Ιερουσαλήμ με βολή στα 63,14 μέτρα

Εξαιρετική εμφάνιση πραγματοποίησε o κορυφαίος Έλληνας δισκοβόλος Δημήτρης Παυλίδης στο διεθνές μίτινγκ «Grand Slam Jerusalem 2026» κατηγορίας Β, στην Ιερουσαλήμ, κατακτώντας […]

Δείτε ακόμα

Στα χρόνια της… ωρίμανσης

Το θέμα της κυκλοφορίας πολλών βαρέων οχημάτων μέσα από τον κεντρικό δρόμο του Πολυκάστρου την “Μεγάλου Αλεξάνδρου”, το οποίο προσφάτως […]