Κιλκισιώτικες κουβεντούλες

«Βήμα»… στο κενό;

Το μάθαμε κι αυτό τώρα… «στα γεράματα»!

Ότι η προετοιμασία της τεχνικής «ωριμότητας» ενός έργου οδοποιίας πριν την αναζήτηση χρηματοδοτικού προγράμματος συνιστά… το τελευταίο «βήμα» πριν την εκτέλεση-κατασκευή!

Αν είναι έτσι, τότε η δημοπράτησή του και η εγκατάσταση εργολάβου ποια θέση λαμβάνουν;

«Βήματος»… στο κενό;

Περισσότερα

Νέοι και… ωραίοι

Ορισμένα αγροτικά θέματα και τα νερά του Αξιού που συνδέονται άμεσα βεβαίως και με τις αγροτικές καλλιέργειες συζητήθηκαν στην πρόσφατη […]

Φωτοσχόλιο

Από χορό στο Παλαιό Γυναικόκαστρο

Δείτε ακόμα

Η ηρωική απάντηση της Ψιλής Άμμου: Όταν ο Λοχίας Δημήτρης Καραβασίλης έδωσε μάθημα εθνικής αξιοπρέπειας στα στενά της Μυκάλης

Υπάρχουν σελίδες της σύγχρονης ελληνικής ιστορίας που, αν και δεν περιλαμβάνονται στα σχολικά βιβλία, παραμένουν χαραγμένες με χρυσά γράμματα στη […]