Κιλκισιώτικες κουβεντούλες

Βελτιωτικές αλλαγές

Μετά τις βελτιωτικές αλλαγές στο δημοτικό πάρκο – «Κήπος» του Κιλκίς για την καλύτερη αισθητική και λειτουργική εικόνα του χώρου όπως ανέφερε το δελτίο τύπου μήπως ήρθε η ώρα να γίνει και κάποια βελτιωτική κίνηση γιά την λειτουργία του μοναδικού συντριβανιού που υπάρχει αυτή την στιγμή στην πόλη;

Μήπως μετά με την καθημερινή παρουσία συνεργείων πρασίνου και καθαριότητας και την προμήθεια αντλίας για τον καθαρισμό των υδάτινων επιφανειών στο δημοτικό πάρκο – «Κήπος» του Κιλκίς πρέπει να ρίξετε και μιά ματιά στη μοναδική όαση δροσιάς στο κέντρο της πόλης;

Ή μήπως ήρθε η ώρα της κατάργησης των υδάτινων αναβαθμών όπως συνέβη στο πάνω μέρος του δημοτικού πάρκου – «Κήπος», την επιχωμάτωσή τους με κηπόχωμα και την φύτευση εποχιακών ανθοσυνθέσεων, μιά και το σημείο στο οποίο βρίσκεται είναι πολύ κεντρικό και χαλά την καλαίσθητη εικόνα της πόλης!

Λέω μήπως;

Περισσότερα

Φωτοσχόλιο

Από το περίβολο του λόφου των Ηρώον της Μάχης του Κιλκίς

Διπλή «σφαλιάρα»

Δεν πρόλαβε να στεγνώσει το μελάνι από το συγχαρητήριο που απεύθυνε στους εκπαιδευτικούς της ΔΑΚΕ Π.Ε. Κιλκίς για την μεγάλη […]

«Λεκιασμένη»… επικράτηση!

Μπορεί η συνδικαλιστική παράταξη της ΔΑΚΕ (προσκείμενη στην Ν.Δ.) να ήταν η νικήτρια στις πρόσφατες εκλογές του συλλόγου εκπαιδευτικών της […]

Δείτε ακόμα