Γενικά

Η βασιλόπιτα του Μοτοσυκλετιστικού Ομίλου Κιλκίς

Ο Μοτοσυκλετιστικός Όμιλος Κιλκίς έκοψε την πίτα του σε μια όμορφη εκδήλωση που ππραγματοποιήθηκε στο ‘Μπαλσάμικο” με την παρουσία όλων των μελών του.

ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΙΣΤΙΚΟΣ ΟΜΙΛΟΣΕυχαριστήριο
Το διοικητικό συμβούλιο του μοτοσυκλετιστικού ομίλου Κιλκίς ευχαριστεί θερμά όλα τα μέλη και τους φίλους, που τίμησαν με την παρουσία τους και παρευρέθησαν στην γιορτή της βασιλόπιτας του Μ.Ο.Κ., που πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 15.2.15 στις 8μ.μ. στην ταβέρνα «Βαρελόφρονες» του Κιλκίς.

Ευχαριστούμε και τον «Thomas Toumpidis» και τον Μ.Ο.Σ. (Μοτοσυκλετιστικό Όμιλο Σοχού) που γιόρτασαν μαζί μας και μας στηρίζουν σε κάθε μας εκδήλωση με την παρουσία τους.

ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΙΣΤΙΚΟΣ ΟΜΙΛΟΣΕυχόμαστε μια καλή, χαρούμενη και δημιουργική χρονιά, με υγεία και πολλά όμορφα και ασφαλή χιλιόμετρα-διαδρομές-ταξίδια.

Περισσότερα

Ανοιχτή επιστολή Επιμορφωτικής για το “ατυχές συμβάν” της αποχώρησης των Γεωργαντά-Κυριακίδη από την εκδήλωση της Θρακικής Εστίας

Ένα «ατυχές συμβάν», έλαβε χώρα κατά την εκδήλωση «Μάθε Τέχνη κι άστηνε» της Θρακικής Εστίας την περασμένη Κυριακή στο Συνεδριακό […]

Δείτε ακόμα

Θρακικές… παρεκτροπές!

Έχουμε γράψει πολλές φορές στο παρελθόν για το θέμα ότι δεν πρέπει να καταστρατηγούνται από θεσμικούς φορείς οι κανόνες που […]