Κιλκισιώτικες κουβεντούλες

Και τώρα …ΕΠΟ

Ο πρόεδρος της ΕΠΣ Κιλκίς Βασίλης Χατζηαποστόλου παραχώρησε συνέντευξη στον ραδιοφωνικό σταθμό «Metropolis» 95.5 και τόνισε, μεταξύ άλλων, ότι επόμενος στόχος του είναι να διεκδικήσει θέση στην εκτελεστική επιτροπή της ΕΠΟ.

Για την επανεκλογή του δήλωσε: «Θα δώσω κάποια στιγμή την «σκυτάλη».

Όσο τα σωματεία με εμπιστεύονται, θα είμαι «στις επάλξεις».

Στόχος μου, πλέον, είναι να πάω στην ΕΠΟ. Να πάρω κάποια θέση εκεί.

Όλοι εκεί, που είναι επιτυχημένοι, θέλουν και μιάν αλλαγή».

Για το αν είναι υπέρ ή κατά του Γραμμένου: «Η ένωση μου είναι στο πλευρό του Βαγγέλη Γραμμένου, εγώ προσωπικώς όχι.

Είμαι με την κοινή γνώμη. Απέτυχε.

Το πρόσωπο Βαγγέλη Γραμμένο δεν στηρίζουμε ούτε με αλυσίδες».

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.

Περισσότερα

Στα χρόνια της… ωρίμανσης

Το θέμα της κυκλοφορίας πολλών βαρέων οχημάτων μέσα από τον κεντρικό δρόμο του Πολυκάστρου την “Μεγάλου Αλεξάνδρου”, το οποίο προσφάτως […]

Φίλοι για πάντα

Λένε ότι όταν περάσουν χρόνια και περάσεις στην σύνταξη σιγά – σιγά όλοι σε λησμονούνε όσο καλός και αν ήσουν […]

Δείτε ακόμα