Κιλκισιώτικες κουβεντούλες

Υλοποιείται δέσμευση

Ο βουλευτής Θεόδωρος Παραστατίδης εξέφρασε την ικανοποίησή του για την ενημέρωση που είχε από το υπουργείο αθλητισμού σχετικά με την ένταξη αποπεράτωσης του κλειστού γυμναστηρίου Αγίου Πέτρου και την ένταξη κατασκευής του γηπέδου αντισφαίρισης («τέννις») στην Αξιούπολη.

Ήδη έχουν ανακοινωθεί στο «Διαύγεια».

Έτσι υλοποιείται μια δέσμευση του υπουργού Γ.Βασιλειάδη προς τον βουλευτή σε επίσκεψη που είχε γίνει του ιδίου στο τπουργείο αθλητισμού, πριν από λίγους μήνες.

Τα συγκεκριμένα έργα ήταν αίτημα των τοπικών φορέων αλλά και της δημοτικής αρχής Παιονίας».

Περισσότερα

Φίλοι για πάντα

Λένε ότι όταν περάσουν χρόνια και περάσεις στην σύνταξη σιγά – σιγά όλοι σε λησμονούνε όσο καλός και αν ήσουν […]

Φωτοσχόλιο

Από τη Γιορτή του Παιδιού στη Νέα Ευκαρπία Θεσσαλονίκης

Δείτε ακόμα