Πολιτική

Υπό κατάληψιν αύριο τα δημαρχεία Κιλκίς και Παιονίας

Σε τετράωρη κατάληψη όλων των δημαρχείων και άλλων υπηρεσιών των δήμων (γκαράζ, ΚΑΠΗ, παιδικοί σταθμοί κλπ) προχωρεί η ΠΟΕ/ΟΤΑ, αύριο από τις 10 το πρωί έως τις 2 το μεσημέρι.

Το διάστημα αυτό θα πραγματοποιηθούν στους ανωτέρω χώρους συγκεντρώσεις και γενικές συνελεύσεις για την ενημέρωση των εργαζομένων με αντικείμενο το ασφαλιστικό.

Εξ άλλου, η ομοσπονδία θα συμμετάσχει στη 24ωρη γενική πανελλαδική απεργία, που εξήγγειλαν η ΓΣΕΕ και η ΑΔΕΔΥ για την 4.2.16.

 

 

 

 

Περισσότερα
Δείτε ακόμα

Στα χρόνια της… ωρίμανσης

Το θέμα της κυκλοφορίας πολλών βαρέων οχημάτων μέσα από τον κεντρικό δρόμο του Πολυκάστρου την “Μεγάλου Αλεξάνδρου”, το οποίο προσφάτως […]