Κιλκισιώτικες κουβεντούλες

Υπενθύμιση

Ο ΟΠΕΚΕΠΕ υπενθυμίζει για μιάν ακόμη φορά σε όλους τους ενδιαφερόμενους ότι η προθεσμία για την εμπρόθεσμη υποβολή της ενιαίας αίτησης ενίσχυσης τελειώνει οριστικά και αμετάκλητα στις 15/6/16.
Όποιος αγρότης υποβάλει την αίτησή του μετά τις 15/6/16 και μέχρι τις 11/7/16, θα του καταβληθεί η ενίσχυση με ποινή 3% επί της βασικής ενίσχυσης και 1% επί των συνδεδεμένων καθεστώτων για κάθε εργάσιμη μέρα καθυστέρησης υποβολής.
Μετά τις 11/7/2016 καμμία αίτηση δεν θα γίνεται αποδεκτή.

Περισσότερα

Φωτοσχόλιο

Από χορό στο Παλαιό Γυναικόκαστρο

Θρακικές… παρεκτροπές!

Έχουμε γράψει πολλές φορές στο παρελθόν για το θέμα ότι δεν πρέπει να καταστρατηγούνται από θεσμικούς φορείς οι κανόνες που […]

Φωτοσχόλιο

Από το περίβολο του λόφου των Ηρώον της Μάχης του Κιλκίς

Δείτε ακόμα