Κιλκισιώτικες κουβεντούλες

Γιά …Όσκαρ!

Τα ευτράπελα περιστατικά, που αφορούν σε εργαζόμενους με ολιγόμηνες συμβάσεις σε δήμους είναι πολλά και διάφορα.

Όμως αυτό που ακούσαμε στην πρόσφατη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου Παιονίας, με εργαζόμενο στην περιοχή της Πλατανιάς θέτει σίγουρα υποψηφιότητα γιά …Όσκαρ!

Ο εν λόγω εργαζόμενος επί θητείας της προηγούμενης διοικήσεως του δήμού ούτε λίγο ούτε πολύ είχε συλληφθεί να «μισθώνει» έναντι είκοσι ευρώ την ημέρα αλλοδαπό γιά να εκτελεί τα καθήκοντά του!

Το συγκεκριμένο περιστατικό, και πολλά άλλα βεβαίως καταδεικνύει τις αδυναμίες του εν λόγω συστήματος αλλά και της κακής νοοτροπίας, που διέπει πολλούς εκ των συμβασιούχων, οι οποίοι το μόνον που τους ενδιαφέρει είναι να λαμβάνουν τα πενιχρά, είναι η αλήθεια, προνόμια της εργασίας και να αδιαφορούν γιά την εκτέλεση των καθηκόντων τους.

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.

Περισσότερα

Νέοι και… ωραίοι

Ορισμένα αγροτικά θέματα και τα νερά του Αξιού που συνδέονται άμεσα βεβαίως και με τις αγροτικές καλλιέργειες συζητήθηκαν στην πρόσφατη […]

Φωτοσχόλιο

Από χορό στο Παλαιό Γυναικόκαστρο

Δείτε ακόμα

Η ηρωική απάντηση της Ψιλής Άμμου: Όταν ο Λοχίας Δημήτρης Καραβασίλης έδωσε μάθημα εθνικής αξιοπρέπειας στα στενά της Μυκάλης

Υπάρχουν σελίδες της σύγχρονης ελληνικής ιστορίας που, αν και δεν περιλαμβάνονται στα σχολικά βιβλία, παραμένουν χαραγμένες με χρυσά γράμματα στη […]