Πολιτική

Ως υφυπουργός ψηφιακής διακυβέρνησης επέστρεψε στην κυβέρνηση ο Γιώργος Γεωργαντάς

Την παράδοση των τελευταίων δεκαετιών στην σύγχρονη πολιτική ιστορία της χώρας μας η οποία θέλει στην εκάστοτε κυβέρνηση ,με εξαίρεση τις κυβερνήσεις του ΠΑΣΟΚ την δεκαετία του ΄80 και την απερχόμενη του ΣΥΡΙΖΑ, να περιλαμβάνει και πολιτικό στέλεχος του Κιλκίς, επιβεβαίωσε η ορκωμοσία της νέας κυβέρνησης την Τετάρτη 9.7.19 με την συμμετοχή σε αυτήν του βουλευτού Κιλκίς της Νέας Δημοκρατίας Γεωργίου Γεωργαντά.

Μία παράδοση η οποία ξεκίνησε το 1978 με τον επίσης βουλευτή της Νέας Δημοκρατίας Αλέξανδρο Αβραμίδη που είχε αναλάβει τότε καθήκοντα υφυπουργού Εθνικής Αμύνης στην κυβέρνηση του Κωνσταντίνου Καραμανλή του πρεσβυτέρου και συνεχίσθηκε αργότερα με τους κκ Κωνσταντίνο Τριαρίδη, Γεώργιο Φλωρίδη, Σάββα Τσιτουρίδη, Κωνσταντίνο Κιλτίδη και του ιδίου του κ. Γεωργαντά, ο οποίος διετέλεσε για μικρό χρονικό διάστημα υφυπουργός Παιδείας επί πρωθυπουργίας Αντώνη Σαμαρά στα τέλη του 2014.

Στην νέα κυβέρνηση ο κ Γεωργαντάς αναλαμβάνει καθήκοντα υφυπουργού ,υπευθύνου για θέματα για θέματα απλούστευσης διαδικασιών στο νεοσυσταθέν με διευρυμένες αρμοδιότητες υπουργείο ψηφιακής διακυβέρνησης, όπου καθήκοντα υπουργού ανέλαβε ο Κυριάκος Πιερρακάκης και καθήκοντα επίσης υφυπουργού υπευθύνου για θέματα ψηφιακής στρατηγικής o Γρηγόριος Ζαφειρόπουλος.

Περισσότερα

Ιωάννης Παντικίδης: Το δημοτικό συμβούλιο του δήμου Παιονίας λειτουργεί με απόλυτη διαφάνεια και σεβασμό στους δημοκρατικούς θεσμούς

Απαντώντας σε δημοσιεύματα και σχόλια που εμφανίστηκαν σε κοινωνικά δίκτυα, σχετικά με την λειτουργία του δημοτικού συμβουλίου του δήμου Παιονίας, […]

Δείτε ακόμα

Συμμετοχή του προέδρου του Επιμελητηρίου Κιλκίς στη συνάντηση του υπουργού Ανάπτυξης με τους προέδρους των Επιμελητηρίων της χώρας

Στη συνάντηση εργασίας που συγκάλεσε ο υπουργός Ανάπτυξης Τάκης Θεοδωρικάκος την Πέμπτη 18 Ιουνίου 2026 στο υπουργείο Ανάπτυξης, με αντικείμενο […]