Κιλκισιώτικες κουβεντούλες

Να ‘ναι καλά… η τεχνολογία

Μία από τις πλέον χαρακτηριστικές στιγμές της προχθεσινής περιοδείας του Τζιτζικώστα στον νομό μας ήταν αυτή στην κεντρική πλατεία Ελευθερίας, σε καφέ συμφερόντων της περιφερειακής συμβούλου της παράταξής του Μιχαλίας Καραμισάκη.

Και τούτο παρά την απουσία της στην Κρήτη, γιά λόγους οικογενειακούς, συνομίλησε εγκαρδίως με τον περιφερειάρχη και υποψήφιο πρόεδρο της ΝΔ μέσω «σκάυπ» σε γιγαντοοθόνη, που ήταν εγκατεστημένη στο εσωτερικό του καταστήματος.
Η τεχνολογία στην υπηρεσία της πολιτικής!

Περισσότερα

Στα χρόνια της… ωρίμανσης

Το θέμα της κυκλοφορίας πολλών βαρέων οχημάτων μέσα από τον κεντρικό δρόμο του Πολυκάστρου την “Μεγάλου Αλεξάνδρου”, το οποίο προσφάτως […]

Φίλοι για πάντα

Λένε ότι όταν περάσουν χρόνια και περάσεις στην σύνταξη σιγά – σιγά όλοι σε λησμονούνε όσο καλός και αν ήσουν […]

Δείτε ακόμα