Κιλκισιώτικες κουβεντούλες

Μην ….ξεχνιόμαστε

Κύριοι τοπικοί αρμόδιοι, τι έγιναν εκείνα τα, έστω και προσωρινά, μέτρα ασφαλούς κίνησης στο τμήμα του δρόμου Κιλκίς-Μεταλλικού μπροστά από το τρίτο συγκρότημα εργατικών κατοικιών;

Ή, μήπως, πιστεύετε, ότι εκτός από τον θόρυβο, τον οποίο προκάλεσε το εκεί πρόσφατο θανατηφόρο τροχαίο δυστύχημα, καταλάγιασε μαζί και η ….μνήμη, που υπενθυμίζει καθημερινώς το τι επιβάλλεται να γίνει και αμέσως και αργότερα στο συγκεκριμένο σημείο, ώστε να εξαλειφθεί μία «πηγή» κινδύνων πρόκλησης ατυχημάτων και δυστυχημάτων.

Όπως, δηλαδή, συνέβη με την κατασκευή των δύο κόμβων του Μεταλλικού, που τα «έκοψαν μαχαίρι», εκεί που τα συγκεκριμένα σημεία ηταν οι χειρότερες «καρμανιόλες» στο επαρχιακό δίκτυο του νομού.

Περισσότερα

Στα χρόνια της… ωρίμανσης

Το θέμα της κυκλοφορίας πολλών βαρέων οχημάτων μέσα από τον κεντρικό δρόμο του Πολυκάστρου την “Μεγάλου Αλεξάνδρου”, το οποίο προσφάτως […]

Φίλοι για πάντα

Λένε ότι όταν περάσουν χρόνια και περάσεις στην σύνταξη σιγά – σιγά όλοι σε λησμονούνε όσο καλός και αν ήσουν […]

Δείτε ακόμα