Κιλκισιώτικες κουβεντούλες

Το τερμάτισε… ο δήμαρχος

«Ποιος σας είπε ότι υπάρχει μόνο η ιστοσελίδα του δήμου Κιλκίς γιά να ενημερωθεί ένας πολίτης από το διαδίκτυο» απάντησε ο δήμαρχος στην ερώτηση του δημοτικού συμβούλου Χριστόφορου Μουρατίδη σχετικά με την λειτουργία και την ενημέρωση της.

«Υπάρχει και η σελίδα του δήμου στο facebook που καταγράφονται οι δράσεις του».

Και ξέσπασε ο ίδιος και οι υπόλοιποι δημοτικοί σύμβουλοι… στα γέλια!

Το μόνο που δεν μας είπε ο δήμαρχος είναι ότι κάνει και …ζωντανές μεταδόσεις στο Facebook η δημοσιογράφος του δήμου γιά την προσωπική του προβολή!

Περισσότερα

Φίλοι για πάντα

Λένε ότι όταν περάσουν χρόνια και περάσεις στην σύνταξη σιγά – σιγά όλοι σε λησμονούνε όσο καλός και αν ήσουν […]

Φωτοσχόλιο

Από τη Γιορτή του Παιδιού στη Νέα Ευκαρπία Θεσσαλονίκης

Δείτε ακόμα