Κιλκισιώτικες κουβεντούλες

Το τερμάτισε… ο δήμαρχος

«Ποιος σας είπε ότι υπάρχει μόνο η ιστοσελίδα του δήμου Κιλκίς γιά να ενημερωθεί ένας πολίτης από το διαδίκτυο» απάντησε ο δήμαρχος στην ερώτηση του δημοτικού συμβούλου Χριστόφορου Μουρατίδη σχετικά με την λειτουργία και την ενημέρωση της.

«Υπάρχει και η σελίδα του δήμου στο facebook που καταγράφονται οι δράσεις του».

Και ξέσπασε ο ίδιος και οι υπόλοιποι δημοτικοί σύμβουλοι… στα γέλια!

Το μόνο που δεν μας είπε ο δήμαρχος είναι ότι κάνει και …ζωντανές μεταδόσεις στο Facebook η δημοσιογράφος του δήμου γιά την προσωπική του προβολή!

Περισσότερα

Φωτοσχόλιο

Από χορό στο Παλαιό Γυναικόκαστρο

Θρακικές… παρεκτροπές!

Έχουμε γράψει πολλές φορές στο παρελθόν για το θέμα ότι δεν πρέπει να καταστρατηγούνται από θεσμικούς φορείς οι κανόνες που […]

Φωτοσχόλιο

Από το περίβολο του λόφου των Ηρώον της Μάχης του Κιλκίς

Δείτε ακόμα