Κιλκισιώτικες κουβεντούλες

Το τερμάτισε… ο δήμαρχος

«Ποιος σας είπε ότι υπάρχει μόνο η ιστοσελίδα του δήμου Κιλκίς γιά να ενημερωθεί ένας πολίτης από το διαδίκτυο» απάντησε ο δήμαρχος στην ερώτηση του δημοτικού συμβούλου Χριστόφορου Μουρατίδη σχετικά με την λειτουργία και την ενημέρωση της.

«Υπάρχει και η σελίδα του δήμου στο facebook που καταγράφονται οι δράσεις του».

Και ξέσπασε ο ίδιος και οι υπόλοιποι δημοτικοί σύμβουλοι… στα γέλια!

Το μόνο που δεν μας είπε ο δήμαρχος είναι ότι κάνει και …ζωντανές μεταδόσεις στο Facebook η δημοσιογράφος του δήμου γιά την προσωπική του προβολή!

Περισσότερα

Στα χρόνια της… ωρίμανσης

Το θέμα της κυκλοφορίας πολλών βαρέων οχημάτων μέσα από τον κεντρικό δρόμο του Πολυκάστρου την “Μεγάλου Αλεξάνδρου”, το οποίο προσφάτως […]

Φίλοι για πάντα

Λένε ότι όταν περάσουν χρόνια και περάσεις στην σύνταξη σιγά – σιγά όλοι σε λησμονούνε όσο καλός και αν ήσουν […]

Δείτε ακόμα