Κιλκισιώτικες κουβεντούλες

Τι θα μπορούσε να περιμένει κανείς;

Γιατί δεν βοηθεί ο δήμος τους γιατρούς του νοσοκομείου Κιλκίς και γιατί δεν εκπροσωπήθηκε κατά την πρόσφατη συνέντευξη τύπου για τα θέματα της παθολογικής κλινικής, διερωτήθηκε μεγαλοφώνως η Χριστίνα Χρυσοχοΐδου κατά την συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου Κιλκίς της Τρίτης 14.5.24.

«Ήμασταν εκεί» της απάντησε ο αντιδήμαρχος Θέμης Ανθρακίδης.

Αλλά είτε ήταν είτε όχι τι το ουσιαστικό θα μπορούσε να περιμένει κανείς από μιάν ακόμη κίνηση διαμαρτυρίας σαν αυτές, στις οποίες έχει συνηθίσει και τον δήμο και όλη την κοινωνία του Κιλκίς το σωματείο εργαζομένων στο νοσοκομείο;

Περισσότερα

Νέοι και… ωραίοι

Ορισμένα αγροτικά θέματα και τα νερά του Αξιού που συνδέονται άμεσα βεβαίως και με τις αγροτικές καλλιέργειες συζητήθηκαν στην πρόσφατη […]

Φωτοσχόλιο

Από χορό στο Παλαιό Γυναικόκαστρο

Δείτε ακόμα