Κιλκισιώτικες κουβεντούλες

Τι …δεν βλέπουν τροχαία και δήμος Κιλκίς;

Είναι που είναι …«σταυρόλεξο γιά δυνατούς λύτες» η στάθμευση επί της κεντρικής οδού 21ης Ιουνίου του Κιλκίς.

Ιδίως κοντά σε διασταυρώσεις σαν αυτήν με την Μητροπολίτου Φωτίου όπου το πρακτορείο του ΚΤΕΛ (ιδίως τώρα τελευταία με τα διάφορα έργα), έρχεται και η ασυδοσία μερίδας καταστηματαρχών να την καταστήσει …«άλυτο γρίφο»!

Στο «εύγλωττο» φωτογραφικό στιγμιότυπο του «Μαχητή» …δεν χωρεί ανταπόδειξη.

Η τροχαία και ο δήμος Κιλκίς τι βλέπουν ή …δεν βλέπουν και παραμένουν αδρανείς μπροστά σε τέτοιες «εικόνες και καταστάσεις;

Χρειάζονται κάποιον να τους υπενθυμίσει, ότι είναι …αρμόδιοι;

Ή, περιμένουν να δράσει κάποιος πολίτης ή κάποια ομάδα πολιτών …«αντ’ αυτών»;

Περισσότερα

Φωτοσχόλιο

Από το περίβολο του λόφου των Ηρώον της Μάχης του Κιλκίς

Διπλή «σφαλιάρα»

Δεν πρόλαβε να στεγνώσει το μελάνι από το συγχαρητήριο που απεύθυνε στους εκπαιδευτικούς της ΔΑΚΕ Π.Ε. Κιλκίς για την μεγάλη […]

«Λεκιασμένη»… επικράτηση!

Μπορεί η συνδικαλιστική παράταξη της ΔΑΚΕ (προσκείμενη στην Ν.Δ.) να ήταν η νικήτρια στις πρόσφατες εκλογές του συλλόγου εκπαιδευτικών της […]

Δείτε ακόμα