Κιλκισιώτικες κουβεντούλες

Θλιβερή εικόνα

Αυτήν την θλιβερή εικόνα συναντούσε Κυριακάτικα κάποιος που ανέβαινε στον λόφο του Κιλκίς επί της οδού Αγίου Γεωργίου.

Ο συμπολίτης μας θέλοντας να ανακαινίσει την γκαρνταρόμπα του, έβαλε σε σακούλες τα ρούχα του και τα εναπόθεσε δίπλα από τους κάδους απορριμάτων και ανακύκλυσης θεωρώντας ότι έπραξε το σωστό.

Ξέχασε βέβαια ότι για τέτοιου είδους απορρίματα υπάρχουν ειδικοί κάδοι, με αποτέλεσμα να ανοίξουν οι ρακοσυλλέκτες τις σακούλες και να τις αδειάσουν στον δρόμο.

Δυστυχώς δεν φτάνει να είναι κάποιος μορφωμένος, αλλά χρειάζεται να έχει και περιβαλλοντική συνείδηση!

Περισσότερα

Στα χρόνια της… ωρίμανσης

Το θέμα της κυκλοφορίας πολλών βαρέων οχημάτων μέσα από τον κεντρικό δρόμο του Πολυκάστρου την “Μεγάλου Αλεξάνδρου”, το οποίο προσφάτως […]

Φίλοι για πάντα

Λένε ότι όταν περάσουν χρόνια και περάσεις στην σύνταξη σιγά – σιγά όλοι σε λησμονούνε όσο καλός και αν ήσουν […]

Δείτε ακόμα