Γενικά

Θυροφύλακες συνέλαβαν δύο λαθροθήρες σε περιοχή του Κιλκίς

Μετά από συντονισμένες ενέργειες και παρακολουθήσεις ημερών οι θηροφύλακες, Κιλκίς, ​Γουμένισσας και Αξιούπολης συνέλαβαν δύο άτομα τα οποία ​λαθροθηρούσαν προσθέτοντας, μιάν ακόμη επιτυχία της θηροφυλακής κατά της μάστιγας της λαθροθηρίας.
Συγκεκριμένα, σε δύσβατη περιοχή του Κιλκίς, τοποθετούσαν τροφή για αγριόχοιρους με σκοπό να τους προσελκύσουν και στη συνέχεια να τους θανατώσουν.
Οι λαθροκυνηγοί συνελήφθησαν και οδηγήθηκαν στην Δικαιοσύνη.
Στην σχετική ανακοίνωση αναφέρονται και τα εξής: “…Από όλα τα παραπάνω προκύπτει, η τόσο σημαντική προσφορά της θηροφυλακής, στην προστασία της πανίδας της χώρας μας.
Της θηροφυλακής, η οποία χρηματοδοτείται αποκλειστικά, απο τις ομοσπονδίες των κυνηγετικών συλλόγων, της Πατρίδας μας.”

Περισσότερα
Δείτε ακόμα

Φωτοσχόλιο

Από το περίβολο του λόφου των Ηρώον της Μάχης του Κιλκίς

Συμμετοχή του προέδρου του Επιμελητηρίου Κιλκίς στη συνάντηση του υπουργού Ανάπτυξης με τους προέδρους των Επιμελητηρίων της χώρας

Στη συνάντηση εργασίας που συγκάλεσε ο υπουργός Ανάπτυξης Τάκης Θεοδωρικάκος την Πέμπτη 18 Ιουνίου 2026 στο υπουργείο Ανάπτυξης, με αντικείμενο […]