Κιλκισιώτικες κουβεντούλες

«Θετικόν», αλλά …μέχρις εκεί

Θετική εξέλιξη η επανακαθιέρωση τρίτης βάρδιας στην μονάδα τεχνητού νεφρού του νοσοκομείου Κιλκίς, ύστερα από πέντε χρόνια, αλλά …μέχρις εκεί.

Η παρατήρηση αφορά στο σημείο εκείνο του σχετικού ενημερωτικού δελτίου, στο οποίο παρατίθεται «υποδοχή ιδιαιτέρου γεγονότος» σ’ αυτήν την, επαναλαμβάνουμε θετική, εξέλιξη.

Διότι, δεν «δένει» καμμία λογική το να καταγράφεται στα ιδιαίτερα γεγονότα» καθετί …το αυτονόητο!

Εν προκειμένω συντελέσθηκε με αρκετή καθυστέρηση κάτι το αυτονόητο στο νοσοκομείο Κιλκίς, όπου υπάρχουν πολλά ακόμη, που έπρεπε και πρέπει να γίνουν, και τα οποία συγκαταλέγονται …στα αυτονόητα, τα οποία δεν «σηκώνουν» ούτε «πανηγυρισμούς» ούτε «διθυράμβους»!

Περισσότερα

Φίλοι για πάντα

Λένε ότι όταν περάσουν χρόνια και περάσεις στην σύνταξη σιγά – σιγά όλοι σε λησμονούνε όσο καλός και αν ήσουν […]

Φωτοσχόλιο

Από τη Γιορτή του Παιδιού στη Νέα Ευκαρπία Θεσσαλονίκης

Δείτε ακόμα