Κιλκισιώτικες κουβεντούλες

Θετική κίνηση

Το μουσείο λίμνης Δοϊράνης είναι το πρώτο της περιοχής ευθύνης δήμου Κιλκίς, που απέκτησε κανονισμό λειτουργίας, ο οποίος εγκρίθηκε από τον δήμο, και λίαν προσεχώς αναμένεται η έγκρισή του και από την αποκεντρωμένη διοίκηση Μακεδονίας-Θράκης.

Η έγκριση του κανονισμού λειτουργίας του εν λόγω μουσείου «ανοίγει τον δρόμο» γιά:

-Δημιουργία μονίμου εκθεσιακού χώρου εικαστικών Τεχνών σ’ αυτό.

-Στελέχωσή του από μόνιμο προσωπικό.

Διπλό, δηλαδή, το καλό και επειδή το καλό πρέπει πάντα να λέγεται η κίνηση αυτή με την αίσια κατάληξη καταγράφεται στο ενεργητικό της δημοτικής αρχής και της αντιδημαρχίας πολιτισμού Κιλκίς και πιο συγκεκριμένα του αντιδημάρχου Δημήτρη Τσαντάκη, όπως ακριβώς κατεγράφησαν από την στήλη στο παθητικό τους κάποιες άλλες επιλογές τους.

Περισσότερα

Τώρα… «τρέχουμε»!

Πολλά παράπονα ακούμε από κατοίκους της Αξιούπολης σχετικά με καθυστερήσεις στο εκεί ΚΕΠ του δήμου Παιονίας που οφείλονται στην λειτουργία […]

Στα χρόνια της… ωρίμανσης

Το θέμα της κυκλοφορίας πολλών βαρέων οχημάτων μέσα από τον κεντρικό δρόμο του Πολυκάστρου την “Μεγάλου Αλεξάνδρου”, το οποίο προσφάτως […]

Δείτε ακόμα