Κιλκισιώτικες κουβεντούλες

Θα έχουμε και …«θερμό» Καλοκαίρι;

Τέλος στην «ειδική» φορολογική μεταχείριση των αγροτών με τις προτάσεις συμφωνίας της ελληνικής κυβέρνησης!

Και επειδή ο νομός Κιλκίς είναι εκ των κατ’ εξοχήν αγροτικών, τι λένε τα αγροτοσυνδικαλιστικά στελέχη, που κατοικοεδρεύουν σ’ αυτόν;

Θα έχουμε φέτος …«θερμό» Καλοκαίρι, όπως επί τόσα χρόνια είχαμε «θερμούς» Χειμώνες κάθε φορά που προέκυπτε θέμα απλής διαμόρφωσης τιμών προϊόντων;

Ή θα υποστούν «μεταρρύθμιση» και …οι κινητοποιήσεις;

Περισσότερα

Φίλοι για πάντα

Λένε ότι όταν περάσουν χρόνια και περάσεις στην σύνταξη σιγά – σιγά όλοι σε λησμονούνε όσο καλός και αν ήσουν […]

Φωτοσχόλιο

Από τη Γιορτή του Παιδιού στη Νέα Ευκαρπία Θεσσαλονίκης

Δείτε ακόμα