Κιλκισιώτικες κουβεντούλες

«Θεϊκό» …δώρο

Αμέσως με τα την λήξη της επίσκεψης του υφυπουργού αγροτικής ανάπτυξης και τροφίμων Γεωργίου Στύλιου στην Γουμένισσα, τους δύο υφυπουργούς, τον δήμαρχο Παιονίας και τα στελέχη της δημοτικής αρχής δεξιώθηκε σε γνωστό κατάστημα εστίασης, στην κεντρική πλατεία Θάνου Ζελέγκου με τα πλατάνια της Γουμένισσας, ο πρόεδρος της τοπικής κοινότητας Αστέριος Τάτσης.

Ο οποίος, πέρα από τα όσα ενθύμια και δώρα προσέφερε επισήμως στον κυβερνητικό επισκέπτη μετά το πέρας της συνδιάσκεψης στο πολιτιστικό κέντρο της πόλης, φρόντισε να γευθεί τόσο ο κ. Στύλιος όσο και ο γενικός γραμματέας του υπουργείου αγροτικής ανάπτυξης και τροφίμων Κώστας Μπαγινέτας, που τον συνόδευε στην επίσκεψη του στο Κιλκίς, την πραγματικά …«θεϊκή» παλαιωμένη για οκτώ χρόνια σε δρύινο βαρέλι γράπα (τσίπουρο χωρίς γλυκάνισο επί το ορθότερον) δικής του παραγωγής.

Πρόεδρε για κανένα μικρό μπουκαλάκι δεν θα είχε καμμία αντίρρηση και η …στήλη, που κάτι παραπάνω γνωρίζει, όσο να ‘ναι από τους αξιωματούχους στα θέματα του τσίπουρου!

Περισσότερα

Τώρα… «τρέχουμε»!

Πολλά παράπονα ακούμε από κατοίκους της Αξιούπολης σχετικά με καθυστερήσεις στο εκεί ΚΕΠ του δήμου Παιονίας που οφείλονται στην λειτουργία […]

Στα χρόνια της… ωρίμανσης

Το θέμα της κυκλοφορίας πολλών βαρέων οχημάτων μέσα από τον κεντρικό δρόμο του Πολυκάστρου την “Μεγάλου Αλεξάνδρου”, το οποίο προσφάτως […]

Δείτε ακόμα