Κιλκισιώτικες κουβεντούλες

Τέτοιο «άνοιγμα» προς… τα αριστερά!

Πρώτα η προσχώρηση του Καραμπίδη στην δημοτική πλειοψηφία Κιλκίς και η ανάθεση της προεδρείας της ΔΕΥΑΚ σ’ αυτόν.

Τώρα η πορεία του Σπίγκου σε… «υπόγειες διαδρομές», με κατάληξη… το γραφείο του δημάρχου, όπου «γυροφέρνει» τον τελευταίο καιρό, έτσι, που να φέρνει αβίαστα στα χείλη το ερώτημα… «τι γυρεύει η αλεπού στο αμπέλι» (άραγε, εν αναμονή εκ νέου αναθέσεως σ’ αυτόν… του φεστιβάλ κουκλοθεάτρου – παντομίμας;)!

Τέλος, το επίμονο τον τελευταίο καιρό… «φλερτ» με μέσα ενημέρωσης, που θεωρητικώς πρόσκεινται σε χώρου … αντιθέτους από τον δικό του!

Τέτοι… «άνοιγμα» του Κυριακίδη προς… τα αριστερά θα το «ζήλευαν» και όλοι οι έως τώρα διατελέσαντες μετά την μεταπολίτευση… πρωθυπουργοί της χώρας!

Περισσότερα

«Οι κάλπες θα το πούν»

Παραιτήθηκε από το κόμμα της «Νέας Αριστεράς» η μέχρι πρότεινος βουλευτής του Έφη Αχτσιόγλου και όπως όλα δείχνουν οδεύει κατά […]

«Έγχρωμη» υποστήριξη

Μετά τους Βιετναμέζους εργαζόμενους σε επιχείρηση του νομού μας μαθαίνουμε ότι έχουν έλθει για λογαριασμό μεγάλης εταιρίας της ΔΙΒΙΠΕΚ Σταυροχωρίου […]

Δείτε ακόμα