Κιλκισιώτικες κουβεντούλες

Τέτοιο «άνοιγμα» προς… τα αριστερά!

Πρώτα η προσχώρηση του Καραμπίδη στην δημοτική πλειοψηφία Κιλκίς και η ανάθεση της προεδρείας της ΔΕΥΑΚ σ’ αυτόν.

Τώρα η πορεία του Σπίγκου σε… «υπόγειες διαδρομές», με κατάληξη… το γραφείο του δημάρχου, όπου «γυροφέρνει» τον τελευταίο καιρό, έτσι, που να φέρνει αβίαστα στα χείλη το ερώτημα… «τι γυρεύει η αλεπού στο αμπέλι» (άραγε, εν αναμονή εκ νέου αναθέσεως σ’ αυτόν… του φεστιβάλ κουκλοθεάτρου – παντομίμας;)!

Τέλος, το επίμονο τον τελευταίο καιρό… «φλερτ» με μέσα ενημέρωσης, που θεωρητικώς πρόσκεινται σε χώρου … αντιθέτους από τον δικό του!

Τέτοι… «άνοιγμα» του Κυριακίδη προς… τα αριστερά θα το «ζήλευαν» και όλοι οι έως τώρα διατελέσαντες μετά την μεταπολίτευση… πρωθυπουργοί της χώρας!

Περισσότερα

Φωτοσχόλιο

Από το περίβολο του λόφου των Ηρώον της Μάχης του Κιλκίς

Διπλή «σφαλιάρα»

Δεν πρόλαβε να στεγνώσει το μελάνι από το συγχαρητήριο που απεύθυνε στους εκπαιδευτικούς της ΔΑΚΕ Π.Ε. Κιλκίς για την μεγάλη […]

«Λεκιασμένη»… επικράτηση!

Μπορεί η συνδικαλιστική παράταξη της ΔΑΚΕ (προσκείμενη στην Ν.Δ.) να ήταν η νικήτρια στις πρόσφατες εκλογές του συλλόγου εκπαιδευτικών της […]

Δείτε ακόμα