Ελλάδα

Τέλος οι μάσκες σε εξωτερικούς χώρους -Την Πέμπτη οι ανακοινώσεις

Με τα επιδημιολογικά δεδομένα να συνηγορούν, τα μέλη της επιτροπής λοιμωξιολόγων φαίνεται να εισηγούνται το τέλος της χρήσης μάσκας σε εξωτερικούς χώρους για όλους -μετά από μήνες υποχρεωτικής; χρήσης.

Όπως δήλωσε η κυβερνητική εκπρόσωπος Αριστοτελία Πελώνη:

«Όλοι ελπίζουμε ότι είμαστε κοντά στο να βγάλουμε τις μάσκες στους εξωτερικούς χώρους δεδομένης και της επιδημιολογικής εικόνας. Σε κάθε περίπτωση αυτή είναι μία απόφαση την οποία θα πρέπει να λάβουν οι ειδικοί αξιολογώντας όλα τα στοιχεία. Εντός της εβδομάδας θα συζητηθεί το θέμα στην επιτροπή των ειδικών».

Σύμφωνα με πληροφορίες, η πλειονότητα των ειδικών τάσσεται υπέρ του μέτρου ενώ οι αποφάσεις θα ανακοινωθούν την Πέμπτη 24 Ιουνίου.

Περισσότερα

Μηνιαίος απολογισμός της Γενικής Περιφερειακής Αστυνομικής Διεύθυνσης Κεντρικής Μακεδονίας στην oδική ασφάλεια

Η Γενική Περιφερειακή Αστυνομική Διεύθυνση Κεντρικής Μακεδονίας δημοσιεύει συνολικά στατιστικά στοιχεία που αφορούν σε θέματα οδικής ασφάλειας και τροχονομικής αστυνόμευσης […]

Δείτε ακόμα

Θρακικές… παρεκτροπές!

Έχουμε γράψει πολλές φορές στο παρελθόν για το θέμα ότι δεν πρέπει να καταστρατηγούνται από θεσμικούς φορείς οι κανόνες που […]