Κιλκισιώτικες κουβεντούλες

Ήταν κάποτε …η ΤΕΔΚ

Σε άτυπο συμβούλιο της πάλαι ποτέ ΤΕΔΚ εξελίχθηκε η συνάντηση αυτοδιοικητικών, με ωρισμένες ακόμη προσθήκες στην αντιπεριφέρεια.

Και να σκεφθεί κανείς, ότι από το φωτογραφικό στιγμιότυπο απουσίαζαν, καθώς αναχώρησαν γιά διαφόρους λόγους γιά λίγα λεπτά πριν την αποτύπωσή του ο αντιπεριφερειάρχης Περικλής Κολότσιος και ο πρώην δήμαρχος Χέρσου Χρήστος Ανθρακίδης.

Από το στιγμιότυπο, επίσης, απουσιάζουν και οι γράπες και τα τσίπουρα Γουμένισσας, που προσκόμισε από τον συμπέθερό του ο πρώην δήμαρχος Αξιούπολης Γιάννης Πολυχρονίδης.

Ευτυχώς που έλειπαν ο δήμαρχος Κιλκίς Δημήτρης Σισμανίδης και ο πρώην δήμαρχος Κρουσίων (Κρουσσών) Γιώργος Γαβριηλίδης, από τους άρρενες το γένος, διότι η συνάντηση προβλεπόταν να τελείωνε …τα μεσάνυχτα!

Περισσότερα

Στα χρόνια της… ωρίμανσης

Το θέμα της κυκλοφορίας πολλών βαρέων οχημάτων μέσα από τον κεντρικό δρόμο του Πολυκάστρου την “Μεγάλου Αλεξάνδρου”, το οποίο προσφάτως […]

Φίλοι για πάντα

Λένε ότι όταν περάσουν χρόνια και περάσεις στην σύνταξη σιγά – σιγά όλοι σε λησμονούνε όσο καλός και αν ήσουν […]

Δείτε ακόμα