Κιλκισιώτικες κουβεντούλες

Μέριμνα για τα περιαστικά δάση

Την ανάγκη συνεχούς μέριμνας για καθαρισμό των περιαστικών δασών του Κιλκίς (λόφου Α.Γεωργίου, λόφου Ηρώου Μάχης Κιλκίς και γειτονικού, λόφων δυτικά του Κιλκίς, πίσω από τα σφαγεία και το φυλάκιο του στρατοπέδου Καμπάνη), υπογράμμισε κατά την συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου Κιλκίς της Τετάρτης 3.10.18, ο δημοτικός σύμβουλος Νίκος Τατίδης, επισημαίνοντας και την μη κατάλληλη διαμόρφωση δρόμων σ΄αυτά, ενώ είναι χαραγμένοι.

Επίσης, έκανε λόγο για υστέρηση τα τελευταία χρόνια στην ποικίλη αξιοποίηση του λόφου Αγίου Γεωργίου και των υποδομών του.

Παρατηρήσεις από εκείνες, που, αν μη τι άλλο, δεν είναι για να τις «περνά» κάποιος στο «ντούκου».

Περισσότερα

Φωτοσχόλιο

Από το περίβολο του λόφου των Ηρώον της Μάχης του Κιλκίς

Διπλή «σφαλιάρα»

Δεν πρόλαβε να στεγνώσει το μελάνι από το συγχαρητήριο που απεύθυνε στους εκπαιδευτικούς της ΔΑΚΕ Π.Ε. Κιλκίς για την μεγάλη […]

«Λεκιασμένη»… επικράτηση!

Μπορεί η συνδικαλιστική παράταξη της ΔΑΚΕ (προσκείμενη στην Ν.Δ.) να ήταν η νικήτρια στις πρόσφατες εκλογές του συλλόγου εκπαιδευτικών της […]

Δείτε ακόμα