Κιλκισιώτικες κουβεντούλες

Μεγαλύτερο επιτόκιο

Απρόθυμος να μεταφέρει τα ταμειακά διαθέσιμα του δήμου Παιονίας (4.070.000 περίπου ευρώ) στην Τράπεζα της Ελλάδος εμφανίσθηκε, κατά δήλωσή του, ο Γκουντενούδης.

Μάλιστα όπως αποκάλυψε κατά την τελευταία συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου, αναφερόμενος στο θέμα, όχι μόνον διότι υπάρχει μία γενικότερη στάση από πλευράς της ΚΕΔΕ ή διότι και η κυβέρνηση εμφανίζεται μετά τις διαστάσεις που προσέλαβε το θέμα και την συνάντηση του πρωθυπουργού με το προεδρείο πιό «χαλαρή» σε ό,τι αφορά στην άμεση εφαρμογή του, αλλά και γιά έναν ακόμη σημαντικό λόγο:

Με το γεγονός ότι τα εν λόγω διαθέσιμα του δήμου τοκίζονται έως σήμερα στην Εθνική Τράπεζα με επιτόκιο 3%, υψηλότερο δηλαδή από το 2,4% που προσφέρει η αντίστοιχη της Ελλάδος.

Μόνον, βεβαίως, που εκεί δεν μπορεί να «βάλει χέρι» η κυβέρνηση.

Περισσότερα

Τώρα… «τρέχουμε»!

Πολλά παράπονα ακούμε από κατοίκους της Αξιούπολης σχετικά με καθυστερήσεις στο εκεί ΚΕΠ του δήμου Παιονίας που οφείλονται στην λειτουργία […]

Στα χρόνια της… ωρίμανσης

Το θέμα της κυκλοφορίας πολλών βαρέων οχημάτων μέσα από τον κεντρικό δρόμο του Πολυκάστρου την “Μεγάλου Αλεξάνδρου”, το οποίο προσφάτως […]

Δείτε ακόμα