Τα υψηλότερα κόστη αναπροσαρμογής το «αγκάθι»

Η αλήθεια είναι ότι οι έννοιες καθυστέρηση και ολοκλήρωση της οδικής σύνδεσης Κιλκίς με την Νέα Εγνατία έχουν καταστεί στο πέρασμα των χρόνων συνώνυμες.
Ομως τα όσα ακούγονται για περί εγκατάλειψης του έργου ακούγονται λιγάκι πρόωρα, καθώς θυμίζουμε η νέα σύμβαση που έχει υπογράψει η περιφέρεια με την ΙΝΤΡΑΚΑΤ την νέα ανάδοχο έχει καταλητική ημερομηνία τον προσεχή Σεπτέμβριο, όπως έχει ειπωθεί και από πλευράς του αρμόδιου αντιπεριφερειάρχη Πάρι Μπίλλια εδώ στην ΔΙΒΙΠΕΚ στην κοπή βασιλόπιτας στις 22.2.24 πριν από ένα χρόνο.
Και οι πληροφορίες μας λένε ότι ο νέος ανάδοχος έχει το μέγεθος και τις δυνατότητες να ανταποκριθεί σε μία τέτοια πρόκληση, αν και μέχρι σήμερα δεν έχει ξεκινήσει λειτουργία σχετικού εργοταξίου.
Υποψιαζόμαστε ότι οι αναπροσαρμογές στα κόστη κατασκευής είναι το «αγκάθι» στην όλη ιστορία και ότι εάν λυθεί τότε όλα θα τρέξουν.
Ομως όσο υπάρχουν «αν» σε μία υπόθεση οι όποιες επιφυλάξεις έχουν πάντα βάση… καθυστερήσεις, αν όχι εγκατάλειψης.