Κιλκισιώτικες κουβεντούλες

Τα υψηλότερα κόστη αναπροσαρμογής το «αγκάθι»

Η αλήθεια είναι ότι οι έννοιες καθυστέρηση και ολοκλήρωση της οδικής σύνδεσης Κιλκίς με την Νέα Εγνατία έχουν καταστεί στο πέρασμα των χρόνων συνώνυμες.

Ομως τα όσα ακούγονται για περί εγκατάλειψης του έργου ακούγονται λιγάκι πρόωρα, καθώς θυμίζουμε η νέα σύμβαση που έχει υπογράψει η περιφέρεια με την ΙΝΤΡΑΚΑΤ την νέα ανάδοχο έχει καταλητική ημερομηνία τον προσεχή Σεπτέμβριο, όπως έχει ειπωθεί και από πλευράς του αρμόδιου αντιπεριφερειάρχη Πάρι Μπίλλια εδώ στην ΔΙΒΙΠΕΚ στην κοπή βασιλόπιτας στις 22.2.24 πριν από ένα χρόνο.

Και οι πληροφορίες μας λένε ότι ο νέος ανάδοχος έχει το μέγεθος και τις δυνατότητες να ανταποκριθεί σε μία τέτοια πρόκληση, αν και μέχρι σήμερα δεν έχει ξεκινήσει λειτουργία σχετικού εργοταξίου.

Υποψιαζόμαστε ότι οι αναπροσαρμογές στα κόστη κατασκευής είναι το «αγκάθι» στην όλη ιστορία και ότι εάν λυθεί τότε όλα θα τρέξουν.

Ομως όσο υπάρχουν «αν» σε μία υπόθεση οι όποιες επιφυλάξεις έχουν πάντα βάση… καθυστερήσεις, αν όχι εγκατάλειψης.

Περισσότερα

«Αφορολόγητη»… εξυπηρέτηση;

Τελείωσαν οι εργασίες στο κατάστημα αφορολογήτων στους Ευζώνους για την λειτουργία παραρτήματος της γνωστής αλυσίδας καταστημάτων ταχυφαγίας και πολύ σύντομα […]

Το «διαζύγιο» και η… «νύφη»

Η στήλη συζητώντας με τον κ. Γεωργαντά για το θέμα στην καθυστέρηση κατασκευής νέου Δικαστικού Μεγάρου Κιλκίς, μας είχε εκμυστηρευθεί […]

Δείτε ακόμα

Στο Παγκόσμιο Συνέδριο Γυναικείας Επιχειρηματικότητας FCEM 2025 με την Μ.Πασσαλίδου στην Αθήνα το Επιμελητήριο Κιλκίς

Το Επιμελητήριο Κιλκίς συμμετείχε με ιδιαίτερη τιμή στο Παγκόσμιο Συνέδριο Γυναικείας Επιχειρηματικότητας FCEM 2025, το οποίο πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα από […]