Κιλκισιώτικες κουβεντούλες

Τα αυτονόητα!

Διαβάζουμε τα δελτία τύπου που στέλνουν της τελευταίες ημέρες ο δήμος Κιλκίς και η περιφερειακή ενότητα Κιλκίς κάνοντας αναφορά στην “ενεργή παρουσία του δήμου Κιλκίς στην κατάσβεση της φωτιάς” και στην “συνδρομή της περιφερειακής ενότητας Κιλκίς στην κατάσβεση των πυρκαγιών” και μας προξενούν γέλιο.

Μήπως έπρεπε και η πυροσβεστική υπηρεσία να εκδόσει δελτίο ότι συμμετείχε στην κατάσβεση των πυρκαγιών!

Τα αυτονόητα δηλαδή.

Τι περιμένατε να πάμε εμείς να σβήσουμε της πυρκαγιές με τους κουβάδες και τα λάστιχα… που κοντέψαμε στο Κιλκίς!

Περισσότερα

Στα χρόνια της… ωρίμανσης

Το θέμα της κυκλοφορίας πολλών βαρέων οχημάτων μέσα από τον κεντρικό δρόμο του Πολυκάστρου την “Μεγάλου Αλεξάνδρου”, το οποίο προσφάτως […]

Φίλοι για πάντα

Λένε ότι όταν περάσουν χρόνια και περάσεις στην σύνταξη σιγά – σιγά όλοι σε λησμονούνε όσο καλός και αν ήσουν […]

Δείτε ακόμα