Πολιτισμός

Συναυλία βυζαντινής μουσικής από τον σύλλογο ιεροψαλτών ‘’Πέτρος ο Γλυκύς’’

Με συναυλία βυζαντινής μουσικής ολοκληρώνεται την Τετάρτη 1η Δεκεμβρίου ο κύκλος των εορταστικών εκδηλώσεων του δήμου Κιλκίς στη μνήμη των πολιούχων του Κιλκίς Πεντεκαίδεκα Μαρτύρων.

Η συναυλία βυζαντινής μουσικής, με ύμνους των πολιούχων και των Χριστουγέννων από το σύλλογο ιεροψαλτών της ιεράς μητροπόλεως Πολυανής και Κιλκισίου ‘’Πέτρος ο Γλυκύς’’, θα λάβει χώρα στον μητροπολιτικό ναό Μεταμορφώσεως του Σωτήρος στις 7 το απόγευμα.

Θα ακολουθήσει επίκαιρη ομιλία από τον ιατρό Ανέστη Σπυρίδη.

Ο δήμος Κιλκίς προσκαλεί τους πολίτες στην εκδήλωση, η οποία πραγματοποιείται τιμητικά με την ευκαιρία της ενθρόνισης του νέου μητροπολίτη Πολυανής και Κιλκισίου κ. Βαρθολομαίου.

Περισσότερα
Δείτε ακόμα

Φωτοσχόλιο

Από το περίβολο του λόφου των Ηρώον της Μάχης του Κιλκίς

Συμμετοχή του προέδρου του Επιμελητηρίου Κιλκίς στη συνάντηση του υπουργού Ανάπτυξης με τους προέδρους των Επιμελητηρίων της χώρας

Στη συνάντηση εργασίας που συγκάλεσε ο υπουργός Ανάπτυξης Τάκης Θεοδωρικάκος την Πέμπτη 18 Ιουνίου 2026 στο υπουργείο Ανάπτυξης, με αντικείμενο […]