Πολιτική

Ο υφυπουργός Γ.Γεωργαντά συναντήθηκε με τον γενικό περιφερειακό αστυνομικό διευθυντή Κ. Μακεδονίας

Ο υφυπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης Γιώργος Γεωργαντάς συναντήθηκε σήμερα, στη Θεσσαλονίκη, με τον γενικό περιφερειακό αστυνομικό διευθυντή Κεντρικής Μακεδονίας, ταξίαρχο Ασημάκη Χριστοδουλίδη.

Ο υφυπουργός ενημερώθηκε από τον Ταξίαρχο για σειρά υπηρεσιακών ζητημάτων που αφορούν στην Αστυνομική Διεύθυνση Κιλκίς και στις νέες προοπτικές που δημιουργήθηκαν, μετά τη μεγάλη εξοπλιστική αναβάθμιση των τελευταίων μηνών.

Ο υφυπουργός επαίνεσε τις γυναίκες και τους άνδρες της Αστυνομικής Διεύθυνσης Κιλκίς για την αποτελεσματικότητά τους, η οποία άλλωστε αποδεικνύεται και από τις σημαντικές τους επιτυχίες στην πάταξη της εγκληματικότητας, από τα καθημερινά περιστατικά έως τη δραστηριότητα του οργανωμένου εγκλήματος.

Ο υφυπουργός Γιώργος Γεωργαντάς, συμφώνησε με τον γενικό περιφερειακό αστυνομικό διευθυντή να παραμείνουν σε στενή συνεργασία, προκειμένου να ενισχύονται οι αστυνομικοί του Νομού, στην καθημερινή τους μάχη ενάντια στο έγκλημα και υπέρ της ενδυνάμωσης της ασφάλειας του Πολίτη.

Περισσότερα
Δείτε ακόμα

Πέθανε ο Ποντοηρακλειώτης ηθοποιός Παύλος Κουρτίδης που είχε πάρει μέρος στις σειρές «Άγριες Μέλισσες» και «Κόκκινο Ποτάμι»

Ο Παύλος Κουρτίδης, ο πολυσχιδής ηθοποιός, σκηνοθέτης και χορογράφος που αγαπήθηκε μέσα από μεγάλες τηλεοπτικές επιτυχίες όπως το «Κόκκινο Ποτάμι» […]

Φωτοσχόλιο

Από το περίβολο του λόφου των Ηρώον της Μάχης του Κιλκίς