Κοινωνία

Ευχαριστήριο του «ΒηματίΖΩ» στην εταιρεία «ALUMIL»

Το διοικητικό συμβούλιο του συλλόγου γονέων και κηδεμόνων ΑμεΑ Ν. Κιλκίς «ΒηματίΖΩ» ευχαριστεί θερμά την εταιρεία «ALUMIL» για την χρηματική δωρεά που πραγματοποίησε προς τον σύλλογο, η οποία διατέθηκε για την αγορά θεραπευτικών αναλώσιμων υλικών, τα οποία κάνουν χρήση όλοι οι ωφελούμενοι, ανεξαρτήτως αναπηρίας.

Περισσότερα
Δείτε ακόμα

Τώρα… «τρέχουμε»!

Πολλά παράπονα ακούμε από κατοίκους της Αξιούπολης σχετικά με καθυστερήσεις στο εκεί ΚΕΠ του δήμου Παιονίας που οφείλονται στην λειτουργία […]