Κιλκισιώτικες κουβεντούλες

Συνοδεία …«καντίνας»

Με «κομβόυ» κατευθύνθηκαν το μεσημέρι της Παρασκευής 29.1.16 τα τρακτέρ από το «μπλόκο» του Κιλκίς στο τελωνείο της Δοϊράνης, συνοδεία της απαραίτητης …«καντίνας».

Και τούτο διότι, ως γνωστόν, «νηστικό αρκούδι δεν χορεύει», και εν προκειμένω «νηστικός αγρότης δεν κινητοποιείται»!

Περισσότερα

«Οι κάλπες θα το πούν»

Παραιτήθηκε από το κόμμα της «Νέας Αριστεράς» η μέχρι πρότεινος βουλευτής του Έφη Αχτσιόγλου και όπως όλα δείχνουν οδεύει κατά […]

«Έγχρωμη» υποστήριξη

Μετά τους Βιετναμέζους εργαζόμενους σε επιχείρηση του νομού μας μαθαίνουμε ότι έχουν έλθει για λογαριασμό μεγάλης εταιρίας της ΔΙΒΙΠΕΚ Σταυροχωρίου […]

Δείτε ακόμα