Γενικά

Συνεχίζονται οι απολυμάνσεις στον δήμο Κιλκίς

Όπως ανακοίνωσε ο δήμος Κιλκίς, συνεχίζονται οι απολυμάνσεις στο δημόσιο χώρο για την προστασία της δημόσιας υγείας και την πρόληψη πιθανών εστιών διασποράς του κορωνοϊού.

Συγκεκριμένα συνεργείο, με το οποίο συνεργάζεται ο δήμος Κιλκίς, πραγματοποιεί απολυμάνσεις σε σημεία όπως:

– το δημαρχείο Κιλκίς, το ΚΕΠ, οι δημοτικές εγκαταστάσεις και τα κοινοτικά καταστήματα

– τα σχολικά συγκροτήματα

– οι πλατείες, τα πάρκα, οι παιδικές χαρές

– τα υπηρεσιακά οχήματα και τα μηχανήματα έργου

– οι δημόσιες υπηρεσίες.

«Ο δήμος Κιλκίς ρίχνει το επιχειρησιακό του βάρος στην πρόληψη και εφιστά την προσοχή των πολιτών στην πιστή τήρηση των έκτακτων υγειονομικών μέτρων, ώστε θωρακίζοντας την ατομική τους υγεία, να γίνουν ασπίδα προστασίας για όλη την τοπική μας κοινωνία», τονίζεται στη σχετική ανακοίνωση.

Περισσότερα
Δείτε ακόμα

Προβληματισμός από τις αποχωρήσεις των συμβασιούχων Εργασιακών Συμβούλων της ΔΥΠΑ Κιλκίς που χάνει το 1/3 του προσωπικού της

Σοβαρές επιπτώσεις στην εύρυθμη λειτουργία των τοπικών ΔΥΠΑ αναμένεται να επιφέρουν οι σταδιακές απομακρύνσεις των 727 Συμβασιούχων Εργασιακών Συμβούλων σε […]

Φωτοσχόλιο

Από την επίσκεψη του αντιπροέδρου της Κυβέρνησης Κωστή Χατζηδάκη στο Κιλκίς